Mai in gluma, mai in serios… ;)

februarie 7, 2017

Azi am fost mandra de presedintele meu!

“Sunt voci care spun ca eu as dori rasturnarea guvernului legitim. FALS!!! Ati castigat! Acum, guvernati si legiferati! Dar nu oricum! ” (K. IOHANNIS)

L-am mai aplaudat de cateva ori pe KI pentru discursuri diplomatice sau raspunsuri care deturnau cu mare abilitate incercarile de manipulare a lui; dar niciodata nu a reusit sa ma impresioneze asa cum a facut-o astazi.

Azi, prin discursul tinut in Parlament, a

reusit sa ma faca sa exclam la sfarsit, in timp ce il aplaudam: “Bravo, dom’le! Tot respectul!” Cuvintele, formularile, ideile, inflexiunile vocii, tinuta si intreaga atitudine (mai ales in momentele delicate care au fost create de persoane lipsite de cel mai elementar bun-simt si respect fata de institutia pe care o reprezenta!) mi-au castigat toata admiratia. Azi, cu adevarat, Klaus IOHANNIS  a fost presedintele Romaniei.  Si al meu!

Multumesc, Dragnea, pentru ceea ce ai reusit sa provoci prin mizerabilele manevre pe care le-ai facut in ultimele saptamani: ai unit poporul (impotriva ta, e adevarat! 😉 ) si l-ai transformat pe dl. Iohannis intr-un luptator pentru poporul al carui presedinte este.

Domnule Iohannis, sunt onorata sa fac si eu parte din “poporul dv.”!

Un comentariu »

  1. voci, nevoici, cineva a tacut monosilabic cam de mult timp!

    Comentariu de Cosmisian — aprilie 1, 2018 @ 19:10 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Blog la WordPress.com.