Mai in gluma, mai in serios… ;)

Iunie 10, 2014

De unde le-or scoate?! :D

Filed under: amuzament — Sorina @ 14:05
Tags: , , , , , , ,

Slide12     O mama, exasperata de fiul ei care era pus numai pe rele, l-a întrebat într-o zi:

– Cum crezi ca vei ajunge în Cer?

Baiatul s-a gândit câteva clipe, dupa care i-a spus:

– Pai, o sa tot ies si-o sa tot intru, si-o sa tot ies, si-o sa tot intru trântind usa, pâna ce sf. Petru-mi va zice: „Dar hotaraste-te odata, Dylan – ori înauntru, ori afara!”
––––––––––––-

Un baietel e trimis la culcare de taticul lui. Cinci minute mai târziu…

– Tati!… Taaati!!!…

– Ce vrei?

– Mi-e sete. Îmi aduci putina apa?

– Nu. Trebuia sa bei înainte de-a intra în pat.

Cinci minute mai târziu:

– Taaaaatiii!!!…

– CE VREI?

– Mi-e SETE! Îmi aduci putina apa?

– Ti-am spus o data: NU! Daca te mai aud înca o data, vin la tine si-ti trag o bataie!!!…

Cinci minute mai târziu:

– TAAAATIIIII!!!!!…

– CEEE VREEEI?

– Când vii sa ma bati, îmi aduci, te rog, si putina apa? Ca mi-e tare sete!…
––––––––––––-

Într-o zi, învatatoarea le citeste elevilor din clasa întâi o poveste despre un puiut nazdravan. Ajunsa la pasajul unde puiutul încearca sa-l avertizeze pe fermier de un pericol iminent, ea citeste: „…si puiutul nazdravan a alergat la fermier si i-a spus: Cade cerul! Cade cerul!” Dupa care învatatoarea a facut o pauza si a întrebat clasa: – Si ce credeti voi ca a raspuns fermierul? O fetita din prima banca a început imediat sa-si fluture mâna pe sus:

– Eu cred ca a exclamat: „Uau! Un puisor care vorbeste!”

2 comentarii »

  1. Bancul 2 parcă e rupt din serile mele cu însetatu-mi junior. Sticla cu apă e jucăria lui preferată la culcare. Dacă n-o are, îl auzi strigând mintenaș…

    Comentariu de ComiCultural — Iunie 13, 2014 @ 20:51 | Răspunde

    • Inseamna ca ai avut o senzatie de deja-vu😀

      Comentariu de Sorina — Iunie 16, 2014 @ 17:54 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

