Mai in gluma, mai in serios… ;)

Iunie 3, 2014

„Mortul care vorbeste”

Stiti ca, atunci cand descopar ceva interesant,imediat va informez si pe voi!

De data asta, am vazut un film. „Mare lucru!” veti spune. Ei, bine, da, cred ca este ceva „mare” in filmul asta…

Un condamnat la moarte. Prin otravire. Un criminal cu sange rece (dupa cum se deduce din imaginile de inceput), ceva in genul talharului de pe cruce… „Isi merita soarta!” veti spune, tot voi. Cu siguranta! Asa  mi-am spus si eu… Dar…

Filmul este un amestec de comedie cu tragedie, drama cat cuprinde, ba lacrimezi induiosat, ba intuind suferinta personajelor, naivitatea si intelepciunea isi itesc nasul pe rand, evenimentele evolueaza uimitor, un personaj negativ devine exemplu pentru multi, usoare elemente de satira se insinueaza sporadic… e un fel de „salata” extrem de (bine) asortata care arata bine, e gustoasa si sanatoasa, pe deasupra… Gustul pe care mi l-a lasat e usor confuz… daca nu ar fi fost scenele de un umanism profund, mai ca as putea zice ca ma simt bine, ca dupa o comedie… dar elementele „de meditat” sunt numeroase si ating subiecte importante din viata…

OK, am zis deja destule… vizionati-l si voi si dati-va singuri seama ce simtiti, la sfarsit!

Filmul il gasiti aici

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

