Mai in gluma, mai in serios… ;)

Mai 28, 2014

„Asa ceva nu se poate!”

Filed under: d'ale vietii,d'ale_mele — Sorina @ 10:34
Tags: , , , , , , ,
crizantema inflorita in mai

crizantema inflorita in mai

Ei, bine, daca e vorba despre mine… orice este posibil…😀

Extrem de multi oameni au avut replici de genul acesta fata de mine: „Asa ceva nu se poate!”, „Asa ceva nu exista!”, „Tehnic, lucrul asta nu se poate intampla!” etc. Ba, mai mult, odata am fost intrebata de un functionar public (caruia ii spusesem ca, daca e vorba de mine, este explicabil cum de s-a intamplat lucrul despre care el afirma ca e cu neputinta; si ca, daca e sa fie o sansa la un milion ca imposibilul sa devina posibil… acea unica sansa e a mea): „Doamna, dv. chiar vorbiti serios?!” „Da!” A facut o fata, saracul, de a trebuit sa fac eforturi supraomenesti sa nu izbucnesc intr-un ras care, cu siguranta, l-ar fi facut sa se simta foarte jenat…😀 Ideea e ca… avea dovada in fata, lucrul acela imposibil era… real… in timp ce eu il priveam candid si surazatoare…🙂

Acum, mi se intampla alta: am un pui de crizantema (rasadit chiar de mine😉 ) caruia nu i-a facut nimeni instructajul si… s-a apucat sa infloreasca (un boboc se deschide si mai are inca 5, in pregatire; iar planta e foarte mica…). In luna mai! Cand se stie ca perioada lor e din septembrie (cel mai devreme) pana tarziu, spre iarna… Adica, pe frig si in zile cu putina lumina… Nu m-au preocupat niciodata perioadele de inflorire ale plantelor, eu ma bucur de ele oricand le vad… dar, dupa ce mi s-a tot spus ca asta e o chestie tare ciudata, sa infloreasca acum, m-am dus si eu (ca tot omul) pe net si… am constatat, o data in plus, ca asa este: „Crizantema este considerata floarea toamnelor tarzii, pentru ca ea infloreste atunci cand restul florilor din gradina palesc.” sau „Crizantemele infloresc in functie de fotoperiodism, atunci cand ziua scade in durata si se instaleaza sezonul rece.”

„Spre toamna inflorirea lor este favorizata de perioada scurta de lumina din timpul zilei. E recomandata amplasarea luminilor din gradina cat mai departe de crizanteme.” (a mea sta la geam, in plin soare🙂 ). E clar, crizantema asta se potriveste foarte bine cu mine… prietenii stiu de ce!😀

Acum, cand se mai mira cineva de inflorirea ei anormala, raspund simplu: „Pai, daca e vorba despre mine sau de ceva care are legatura cu mine… te mai miri?! Nu stii ca mie mi se intampla o gramada de chestii… anormale?”😀

Precizez ca imi ingrijesc plantele cu „apa, paie si bataie”😀 (just kidding😀 ) In afara de apa necesara (dupa cum „simt” eu ca le e sete) si completarea pamantului din ghiveci (cand e cazul), nu folosesc nimic altceva… Biiiine, recunosc, le mai dau ceva: muuulta iubire!…😉 Altfel zis: eu cu apa si pamantul, Dumnezeu cu lumina si caldura… iar ele cresc si infloresc, de mai mare dragul…🙂

Mai am si doi lamai altoiti… si cu ei e o poveste ciudata… poate v-o spun, la un moment dat…😉

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

