Mai in gluma, mai in serios… ;)

Mai 27, 2014

Pescarul (sc)amator

Filed under: amuzament — Sorina @ 07:06
Tags: , , , , , , , , ,

Vorba „avtorului”: prefer mancatul carnii de peste (de preferinta, fara oase), pescuitului… Dar aceasta „balada” mi-a starnit un zambet in coltul gurii… asa ca „va rad” si pe voi, daca se poate…😀

Ce-ți doresc eu ție, dulce pescărie?!…
Balta mea de glorii, balta mea de dor!
Brațe undițoase, broaște-n stufărie,
La crăpceanu-ți mare mulinezi de zor!

Zbată peștii-n ace, plutele dispară,
Trage de lansete, saltă de mincioc!
Ce stai mână moartă, trage cu tărie!
Na, că rupse firul! Une bataille de joc!…

Treacă ziua-ntreagă, cadă vălul nopții,
Geaba bléstemi balta, dacă n-ai noroc!
Pleacă-ndat-acasă! Spală-ți dezonoarea!
Cumperi pești din piață, că doar n-o fi foc!…

Spumege vecinii, latre maidanezii,
Portbagaju-l saltă, peștii se revarsă…
Crapi – vreo cinșpe chile… Somni – vreo trei sau patru…
Scamator de baltă, totul e o farsă!…

(„furata” de aici)

4 comentarii »

  1. Te-am prins!… Și sper să te mai prind de multe ori în conjuncturi asemănătoare…
    Dar nu te-aș fi prins dacă nu aș fi văzut linkul tău în panoul de administrare al blogului meu, semn că ai trecut pe la mine. Dar nu mi-ai zis și mie, secretomano!!!
    Acu, fait accompli. Ce e scris (de) pentru mine, fie scris și pentru tine. Să ne fie, deci, de bine!
    Și mă bucură când ce e scris de mine și bucură și pe alții.
    M-am uitat in dreapta, pe la (S)t(e)agurile tale … și mi-au sărit în ochi ”amuzament, Dumnezeu, glume, ras, viață, banc, suflet”. O persoană preponderent veselă, conchid. Și cu dragoste de viață, I suppose.

    Comentariu de ComiCultural — Mai 27, 2014 @ 16:16 | Răspunde

    • Rade harb de oala sparta!😀 Pai, uita-te si tu: care dintre noi e ala mai cu pofta de ras? Ca nu te-ai putut abtine si ai mentionat asta pana si in numele blogului… Auzi, la el: Comic(ultural)!…😀
      Acum, daca tot te-ai numit asa, ti-ai asumat riscul sa… ajungi de rasul oamenilor…😀 Ceea ce s-a si intamplat, precum vezi… si „i-am ras” si pe altii, daca tot a functionat la mine…😉
      Cat despre „prins”… eu am vrut sa ma las prinsa mai usor… dar, dupa ce am vazut ce procedura complicata (sic!) de comentare ai, m-am lasat pagubasa… si mi-a parut rau, ca imi iesise un text tare fain…😉 In plus, am mentionat in josul textului (pe blogul meu) ca tu esti „pagubitul”… asa ca ma cam mustri „pour les fleurs de coucou”…😛
      Motto-ul meu e: „Mai in gluma, mai in serios…” Deci, da, se poate spune ca sunt vesela… si cu dragoste de viata… dar si de oameni si – mai ales! – de Dumnezeu… si, din cana in cand, pot deveni si enervant de serioasa, spre disperarea unora sau altora care nu respecta distanta „de eliminare a oricarui pericol”😀 Acestea fiind zise, consider ca auto-portretul mi-e complet… Drept pentru care, ca un adevarat artist, semnez in dreapta, jos: SORINA😉
      By the way:
      Enchantee de cunostinta… si de experienta preumblarii printre „copiii” tai culturali… Mai cu seama poezeaua aia (Liz on top of the world) imi placu rau de tot… da’ m-am lovit de aceeasi modalitate de comentare… si m-am linistit…🙂

      Comentariu de Sorina — Mai 28, 2014 @ 07:36 | Răspunde

      • No problem, Sorina, blogul l-am făcut pentru a fi citit, mai puțin pentru a fi comentat. E adevărat că răspund cu maximă satisfacție la comentariile altora, când se întâmplă. Și nu e chiar așa greu, trebuie doar să ai starea aceea de grație în care să treci de niște pași inexistenți la wordpress. Dar acu, zi și tu: ce satisfacție mai ai când ți se dă pe tavă, fără efort, panoul de commenturi?….

        Comentariu de ComiCultural — Mai 28, 2014 @ 10:26

      • Sincer (ca vad ca unii au oaresce rezerve in a se afisa 100% pe blog – nu spun cine, se stiu ei!😛 ), prefer sa-mi irosesc timpul, energiile (creatoare, neaparat) si talentele (renunt la faza cu modestia🙂 ) pe comentariu si nu „prinzandu-mi urechile” in tot felul de casute in care mi se cer date pe care nu vreau (ca n-am eu chef atunci, na!) sa le dau… In alte parti, ma stie Wordpresu’ dupa toate cele… si completeaza singur…😀
        Comentariile… au si ele farmecu’ lor, ca doar oameni suntem… mai zice unu’ una, mai zice altu’ alta (si le ziceti bine, din cate am vazut🙂 )… De exemplu, voiam si eu sa va previn la un moment dat (pe tine si pe alt comentator) ca nu cumva sa fiti pastrati pentru posteritate sub forma… formolizata sau impaiata… ca ar fi pacat de tineretile voastre… da’, cand am vazut ca mi se deschid iar N-shpe mii de casute enervante… am incalecat pe saua din dotarea maturii cu coada si… mi-am luat zborul, facand maruntel din buze…😦
        Da’, daca am ceva musai de spus… te gasesc eu si in gaura de sarpe, ca nu esti singurul perfectionist si perseverent din lumea asta!😀

        Comentariu de Sorina — Mai 28, 2014 @ 10:50


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

