Mai in gluma, mai in serios… ;)

Martie 25, 2014

Uneori, ne simtim mai bine printre cei din cimitir decat printre cei care inca sunt in viata… :(

(continuare de aici) V-am promis ca va tin la curent… si incerc sa ma tin de cuvant…

„Există o anume uşurare în schimbare chiar dacă e din rău în mai rău. Adesea e alinător să poţi să-ţi schimbi poziţia ca să te doară şi altundeva.

Am stat azi aproape toată ziua prin cimitir pentru că sunt zile (din ce în ce mai dese) în care te simţi mai confortabil între morţi decât între vii. Sau mai sigur.

Am 47 de ani şi am ajuns să fiu doar o ştire, dar ce mă mângâie e că ştiu că prostul e cel care n-a încercat în viaţa lui niciun eveniment.

În Franţa anului 1720 a existat o lege ce spunea că un condamnat la moarte poate fi graţiat cu condiţia să se căsătorească cu ştreangul de gât cu o fată mai trecută.

Phillipe Cheufferay când a văzut cine îi vine în faţă, uluit de urâţenia ei, a strigat călăului ”Trage iute de funie”. Mai bine mort decât cu şchioapa…

Einstein la sfârşitul vieţii regreta că nu s-a făcut instalator. Există o frumuseţe adâncă în aceea de a veni la ora 16 acasă, a mânca iahnia de fasole şi a butona telecomanda până la miezul nopţii. Sau a-ţi da cu părerea despre una, despre alta pe internet.

Pe primele monede bătute în America pe o faţă scria ”Noi credem în Dumnezeu” iar pe cealaltă ”Vezi-ţi de treaba ta”. Iar asta se numeşte progres

V l a d i m i r _ P u s t a n

( http://www.pasi.ro/revista/optimismul-pesimistului-vladimir-pustan.html )

Biserica pastorita de Pustan (ma rog, acum inteleg ca nu o mai pastoreste ci doar va predica acolo) declara, dand dovada de mult bun-simt si intelepciune:

„Duminica, 23 martie, la slujba de dimineaţă s-a înfiinţat Biserica Creştină ”Sfânta Treime”, la care am aderat individual 409 membri, împreună cu păstori, prezbiteri şi diaconi, deoarece am simţit nevoia unei schimbări care să eficientizeze lucrarea noastră.

Ieşim din Cultul Penticostal fără resentimente, mulţumitori pentru tot ce a fost bun şi iertători pentru ceea ce a fost mai puţin bun.
Mediatizarea excesivă a acestor evenimente generează un fals conflict pe care nimeni nu-l doreşte decât Împărăţia Întunericului.
Întrucât credem că este cu putinţă şi atârnă de noi, vrem să trăim în pace cu toţi fraţii.
Ne întâlnim în fiecare duminică, aşa cum v-am obişnuit, pe Cireşarii TV şi Radio Cireşarii.
Biserica Creştină ”Sfânta Treime” „
( http://www.pasi.ro , citand www.ciresarii.ro )
Concluzie: fiecare isi vede de drumul pe care si l-a ales, asumandu-si-l… conform constiintei si perceperii proprii asupra invataturilor Bibliei…
Sa ne lumineze Dumnezeu pe toti (si pe noi, si pe ei) sa ne alegem bine drumul si sa ne putem tine de el, pana la capat!
2 comentarii »

  1. am auzit de mai mult timp de d-l V Pustan; pe vremea aceea era un „fenomen”. L-am ascultat,era altfel decit cei obisnuiti.Mai galagios. S-a intimplat ca intr-o zi,un prieten sa-mi arate revoltat , o scrisoare „deschisa” a domnului V.Pustan impotriva domnului Iosif Ton;avea un limbaj de strada;tot in acea scrisoare blamatoare, recunostea ca ,de fapt nu l-a intilnit niciodata pe d-l Ton.Tin sa mentionez ca l-am ascultat pe d-l Ton de pe vremea cind eram studenta la Cluj.Domnul Iosif Ton este o personalitate marcanta a crestinatatii romanesti, o prezenta continua de-alungul a mai multor decenii;limbajul domnului V.Pustan la adresa domnului Iosif Ton nu era deloc „crestinesc”ci rautacios si vulgar[un exemplu:cuvintul „mucles”] nu este de demnitatea unui predicator sa fie rautacios cu un” inainte mergator „si inca in piata publica…Biblia spune ca daca ai ceva impotriva fratelui tau,sa te duci la el si sa-i spui; si daca nu te asculta sa mai iei doi cu tine si abia apoi sa faci public.Nu stiu ce avea cu domnia sa,ca nu reiesea din atacul respectiv, dar chiar daca avea ceva cu acest „necunoscut”pt sine,,ca predicator, trebuia sa urmeze pasii amintiti.
    Nu am mai avut „placerea” de atunci sa-l ascult pe d-l V.Pustan,pina nu de mult, cind am primit un email cu niste predici pe youtube ; hai sa le ascult ,m-am gindit. O predica cu un titlu rezonant:Despre adulter… In primul rind cind a dat definitia adulterului, nu a facut-o correct .Atit in Dictionar ,cit si in Biblie,adulter inseamna relatie extramaritala=si e numita „preacurvie”Relatiile premaritale,intra la capitolul „curvie” si nu adulter. Apoi a vorbit despre viol. A justificat violul ca o consecinta a fustelor scurte si a impartit simplu vina violului intre violator si victima .Si ca sa puna capac la toata grozavia emanata,a spus ca domnia sa nu este de acord cu legea Romaniei ;ca ar trebui acei sapte ani de pedeapsa ai violului sa se imparta in doua, intre violator si victima! am simtit ca mi se urca adrenalina la cap !!!Definitia violului este: un act sexual malicios al unui barbat impotriva vointei unei fetite, fete, sau femei.Biblia spune barbatilor sa nu mearga nici macar dupa prostituate care li se ofera si nu trebuie violate. Iosif a fost un exemplu .Sotia lui Potifar l-a agresat numai sa il poata avea pe Iosif; dovada ca Iosif a trebuit sa fuga gol , pt ca sotia lui Potifar a tras haina de pe el. Nu exista viol justificat !Sa stea femeia goala in fata ta si nu ai voie sa te atingi de ea ! Nici oamenii din lume nu gindesc astfel ! D-l Pustan vorbea despre „animalul ” care se trezeste in barbat cind vede o fusta mai scurta. Sa-i fie rusine de Dumnezeu care ne-a dat un creier si nu un animal ! Poftele trebuie stapinite !Biblia vorbeste de „infrinarea poftelor”.Apostolul Pavel spune : ma port aspru cu trupul meu!Daca un predicator a putut predica asa ceva la niste tineri,ma doare sufletul pt acesti tineri ca li se „predica” asemenea indemnuri revoltator de gresite si paguboase , de la inaltimea unui amvon!S-a deranjat domnia sa, sa vada ce viata ruinata are o persoana care a fost violata?Aceste persoane poarta durerea, rana in suflet toata viata !Aceste rani nu se pot vindeca ! Eu sunt femeie,sunt crestina, sunt doctor, sunt mama de fete .Din toate aceste puncte de vedere ma cutremur la asemenea spuse, in numele Bibliei. Asta nu e o gafa teologica. Este un mod de gindire total gresit si extrem de periculos, mai ales ca se vrea a reprezenta Institutia Lui Dumnezeu!

    Comentariu de Lucia Tudosa — Martie 28, 2014 @ 08:51 | Răspunde

    • Lucia, draga, depinde din ce punct de vedere privesti lucrurile. Eu nu am perceput mesajul lui Pustan in acelasi mod… As fi vrut sa iti raspund la toate punctele atinse de tine dar, din pacate, ar trebui sa scriu un roman intreg… 🙂 Doar atat iti spun: oamenii se schimba permanent; unii in bine, altii in rau. Nu pot comenta episodul evocat de tine deoarece nu il cunosc. Dar eu am ascultat predicile lui Pustan din ultimii ani si sunt de acord cu el, in proportie covarsitoare.
      Cat despre viol… eu nu am inteles ca ar justifica astfel de fapte, ci doar ca atrage atentia ca felul in care ne infatisam si ne comportam poate creste riscul de a fi expuse la asa ceva (asta asa, sub forma extrem de scurta)… Asadar, mesajul lui era „de bine”, dupa parerea mea…

      Comentariu de Sorina — Aprilie 1, 2014 @ 19:01 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

