Mai in gluma, mai in serios… ;)

Martie 22, 2014

O noua stire „bomba”

(continuarea aici) In Apocalipsa se pomeneste despre cutremure puternice care se vor inmulti foarte mult, in vremurile din urma. Poate ca acest cuvant este folosit generic, pentru a desemna atat activitati geologice, cat si… umane…

Un mare “cutremur” a fost – in biserica baptista – dovedirea colaborarii extrem de stranse (ca sa nu o numesc altfel) dintre Cristi Barbosu si americani. Un nou “cutremur” a avut loc, in urma cu doar vreo doua zile: Vladimir Pustan a renuntat la cultul penticostal (sau cultul la el, as spune, mai degraba).

Daca, in privinta lui Barbosu, tind sa fiu “de cealalta parte a baricadei” (desi predicile sale sunau foarte bine, fiind extrem de interesante si pline de informatii utile, aveam rezervele mele, in ce il priveste ca om), lui Pustan imi cam vine sa ii acord credit. Sper din suflet sa nu il fi perceput gresit, la fel cum sper ca predicile lui (dintre care am ascultat aproape tot ce am gasit pe net) chiar reflectau ceea ce gandea/simtea! Stiu ca s-a vorbit mult despre bani. Dumnezeu stie ce e adevarat in aceasta poveste si ce nu! Dar tind sa fiu de partea lui Pustan (pana la o eventuala proba contrarie) pentru ca, desi nu am avut ocazia sa il cunosc personal, am avut ocazia sa il cunosc prin intermediul parerilor si credintelor lui, expuse public. Si mi-a parut suficient de convingator. Pentru ca numai un om convins de adevarul pe care il propaga isi poate asuma riscuri ca acelea pe care Pustan si le-a asumat, spunand lucruri atat de deranjante (dar reale) si iesite din tipare care se dovedesc din ce in ce mai sterile…

Am vazut comentarii de genul: “Daca era nevinovat, de ce a demisionat?” Pentru ca demisia reprezinta – din cate stiu eu – o forma de protest impotriva unor lucruri cu care nu esti de acord (la modul cel mai grav). Cu siguranta, parerile lui Pustan (cum ca nu doar penticostalii sunt crestini, ci si alte culte crestine 😉 ) i-au atras multe scatoalce. Probabil vor fi fost si alte “tinichele agatate de coada lui”… Momentan, inteleg ca se fac multe speculatii deoarece inca nu a fost data o declaratie publica ci doar stirea (aparuta in exclusivitate pe www.pasi.ro , din cate precizeaza ei) ca s-ar fi intamplat aceste lucruri.

“După ştirea publicată ieri în exclusivitate pe site-ul paşi.ro am încercat să obţinem o primă reacţie din partea liderului organizaţiei Cireşarii, Vladimir Pustan.

Acesta a trimis un email redacţiei prin care a specificat că demisia a venit în urma unor circumstanţe care-l afectează atât pe el cât şi familia şi comunitatea pe care o slujeşte: Am demisionat pentru că aşa cred eu că e mai bine pentru mine, familie şi Biserică.

Vladimir Pustan a dorit să specifice că în zilele ce vor urma ne va trimite mai multe detalii privind decizia luată în cursul zilei de ieri.

Rămâneţi alături de pasi.ro şi în măsura în care vom obţine informaţiile le vom furniza prin intermediul site-ului.” ( http://www.pasi.ro/stiri-si-evenimente/vladimir-pustan-am-demisionat-pentru-ca-asa-cred-eu-ca-e-mai-bine-pentru-mine-familie-si-biserica.html )

Vom vedea ce surprize ne rezerva viitorul… desi – trebuie sa marturisesc – ma asteptam la o astfel de retragere, de ceva timp… gandindu-ma ca declaratiile si actiunile lui nu vor mai fi „tolerate” prea mult de anumite persoane sus-puse in respectivul cult…

(continuarea aici)

6 comentarii »

  1. Aici nu mai este ,,IN GLUMA”-aici e cu adevarat SERIOS!

    Comentariu de ioan17 — Martie 22, 2014 @ 10:41 | Răspunde

    • Din pacate, vietii nu prea ii arde de gluma… 😦

      Comentariu de Sorina — Martie 23, 2014 @ 06:54 | Răspunde

  2. Uite asa ma mai pun si eu la punct cu noutatile :*

    Comentariu de clauclaudia — Martie 22, 2014 @ 12:46 | Răspunde

    • „Cercetati toate lucrurile si pastrati ce e bun/de folos!” 😉

      Comentariu de Sorina — Martie 23, 2014 @ 06:54 | Răspunde

  3. Cred ca de acum sti deja ca motivatia demisiei !E cu totul alta decat ce vorbesc fel de fel de oameni, care dau cu banuiala cu tot felul de invinuiri si inventii de pacate.E o veste de ELIBERARE ,de sub jugul nici capitalist ,nic comunist ci cu alt nume pe care te las pe tine sa completezi.
    Bravo frate Pustan !Bravo Biserica sau Adunare din Beius !
    Sant multe biserici si frati care gem sub acest jug si le trebuie un exemplu !E bine ca s-a creeat un precedent .Acum o sa urmeze in casacada!In toate cultele care gem sub acest jug.Aceasta innainte de Prigoana adevaratilor crestini care e la usa !

    Comentariu de ioan17 — Martie 24, 2014 @ 02:55 | Răspunde

    • Cred ca motivatia demisiei a fost refuzul de a se lasa manipulat. Ideile lui „liberale” i-au adus multe necazuri. Pentru ca refuza sa faca „politica de grup” si prefera (ca multi altii, printre care ma numar si eu), sa implineasca politica lui Dumnezeu. Fiecare dupa puteri si dupa cat ingaduie Domnul… dar intentia e foarte importanta, zic eu…
      „Adevarul te va face liber!” Asa este… ma adaug si eu listei celor care depun marturie in acest sens! 😉

      Comentariu de Sorina — Martie 24, 2014 @ 16:19 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

