Mai in gluma, mai in serios… ;)

Martie 17, 2014

Sa mai radem, putin…

Pictorul Degas a asistat la o licitație unde un tablou al său, aparținând unui bogătaș, s-a vândut cu 50.000 de franci. Cineva i s-a adresat:
– Cum va simțiți, maestre?
– Ca un cal de curse care a câ
știgat marele premiu și el capătă numai ovăz.
*
Diogene, fiind îmbiat cu inca un pahar de vin, a vărsat lichidul pe jos.
– De ce-ai făcut a
șa ceva? l-a întrebat gazda.
– L-am răsturnat eu înainte de a apucă el să mă răstoarne, a răspuns în
țeleptul.
*
Un prieten care l-a vizitat pe marele inventator Edison, l-a întrebat:
– Bine, măi Thomas, de ce nu repari poarta pe care am deschis-o atât de greu?
– Pentru că fiecare intrare 
și ieșire sporește volumul apei din rezervorul meu cu 5 litri, a precizat ingenioasă gazda.
*
Deoarece uitase să-
și ia ochelarii, Einstein i-a cerut chelnerului să-i citească lista cu meniuri. Acesta i-a răspuns:
– Nu pot, domnule! Nici eu nu 
știu citi. Sunt analfabet ca și dumneavoastră…
*
– Domnule Hegel, arde casa! i-a strigat valetul înspăimântat.
– Spune-i soţiei, ea se ocupă de casă, i-a răspuns filozoful concentrat asupra ideilor sale.
*
– Pablo, cum de n-ai nici un tablou de-al tău în camera? l-a întrebat un prieten pe Picasso.
– Unele îmi plac chiar foarte mult, dar se vând prea scump că să-mi permit să le cumpăr eu, a răspuns pictorul.
*
Într-un spectacol de teatru, un tânăr actor a avut o singură replică:
– Majestate, flota engleză a distrus flota spaniolă.
Fiind emoționat, acesta a zis: „Majestate, flota spaniolă a distrus flota engleză!”
Maria Filotti, care era regina, neavând o replică adecvată pentru acest anun
ț inversat, a izbucnit:
– „Nu te cred! Ești un spion. Piei din faţa mea!”

*
Un student a încercat să-l păcălească pe marele medic internist, Iuliu Hatieganu, a
șezându-se într-un pat din salonul vizitat de acesta și simulând o boala.
– Scoate limba! i-a cerut profesorul, când a ajuns la el.
După ce i-a privit-o, i s-a adresat:
– Fă-
ți formele de ieșire. Boala ți-a trecut.
*
– Piesa asta a lui Caragiale – „Năpasta” – poate fi socotită ca 
și căzută, a spus un adversar al marelui dramaturg înainte de spectacol.
– Da, însă căzută din cer! a ripostat Delavrancea care auzise pronosticul.
*
Coşbuc trecea foarte rar pe la Terasa „Oteteleşeanu”, locul de întâlnire al scriitorilor, dar a nimerit o dată acolo, când cafeneaua era goală.

– Domnule, i s-a adresat un chelner, luați loc la alta masa, aceasta este rezervată poeților!
– Scuza
ți-mă! a spus Coşbuc și s-a mutat alături.

4 comentarii »

  1. Ăla cu paharul de vin răsturnat e blasfemie, tu Sorină !😆

    Comentariu de Dan — Martie 17, 2014 @ 20:02 | Răspunde

    • Daca era unul dintre cele 44… e mai mica paguba…😀

      Comentariu de Sorina — Martie 17, 2014 @ 20:37 | Răspunde

      • Scrie undeva în text că e unul dintr-alea ?🙄 Nu scrieeee … Atunci, am dreptate să mă arăt revoltata de o aşa risipă ? Aaaaaaam …😈

        Comentariu de Dan — Martie 17, 2014 @ 20:45

      • Biiine… daca insisti… fie ca tine…😛

        Comentariu de Sorina — Martie 18, 2014 @ 09:57


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

