Mai in gluma, mai in serios… ;)

Februarie 19, 2014

Vine primavara! – Munca – 2

Filed under: amuzament,d'ale_mele — Sorina @ 19:29
Tags: , , , , , , , , ,

DSC01587    Nu mai e mult. Deja temperaturile au luat-o inaintea calendarului. Iar mintea mea a luat-o inaintea temperaturilor. Asa e ea: rapida. Repezita. Iute. Mai ceva decat ardeiul. Abia astept sa infloreasca pomii si sa ma plimb pe sub ei amusinandu-le parfumurile care le innebunesc pana si pe bietele albine… de uita si de casa, si de masa, de soti, copii… tot intr-o munca or s-o tina… In timp ce eu o sa ma plimb pe sub corole pudrate cu polen (Tiii, iar o sa ma apuce alergia!) cu mintea bantuind aiurea, prin alte universuri si inima trambitandu-mi de mama focului ca primavara a preluat (din mers… sau din fuga) stafeta, de la iarna… Care, intre noi fie vorba, a fost mai mult in concediu, anul asta… nu prea i s-a simtit prezenta… cu foarte mici exceptii…

Ei, lasa… o sa ne scoatem parleala cu primavara!… Mai e putin! Baieti, pregatiti-va: vin zilele lui Martie… Stiti ce aveti de facut, da?😉

Si, pentru ca tot imi miroase a primavara… coconii mei au inflorit in fluturi… Va plac „copilasii” mei?🙂

 

4 comentarii »

  1. Frumosi si colorati!!!! Bravo!

    Comentariu de clauclaudia — Februarie 19, 2014 @ 19:51 | Răspunde

    • Chiar ma intrebam… cum de i-ai ratat?!😀

      Comentariu de Sorina — Februarie 19, 2014 @ 20:57 | Răspunde

      • Ce bine ma cunosti…;)

        Comentariu de clauclaudia — Februarie 20, 2014 @ 12:41

      • Pai… ar cam fi cazul sa te cunosc…😉

        Comentariu de Sorina — Februarie 20, 2014 @ 18:42


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

