Mai in gluma, mai in serios… ;)

Februarie 10, 2014

6 ani…

Filed under: amuzament,d'ale vietii — Sorina @ 19:30
Tags: , , , , ,

tort     Cica azi am implinit 6 ani. De bantuit pe aripile WordPress-ului.

Habar nu aveam, daca nu m-ar fi informat cei care sunt cu ochii pe  mine… respectiv, echipa care face statistici… 🙂

Recunosc: nu mi-am dat seama cum a trecut timpul… nici nu mai am habar cate articole si comentarii am adus la lumina… cati prieteni i-am gazduit intre paginile virtuale… Dar, ca sa fiu sincera… cel mai mult ma intereseaza daca am lasat ceva urme folositoare in vietile celor al caror drum s-a intersectat cu al meu, fie si pentru o clipa, macar…

Asta m-ar bucura cu adevarat: sa stiu ca v-am fost de folos voua, cititorilor – ocazionali sau fideli… 🙂

Si m-ar mai bucura… o felie de tort, recunosc! (Nu stiam de ce, de vreo doua ore, m-a lovit o pofta turbata de tort cu ciocolata, bine insiropat! Acum stiu! 😀 )

2 comentarii »

  1. La mulți ani !, buni și frumoși ! 😛

    Comentariu de Dan — Februarie 10, 2014 @ 20:34 | Răspunde

    • Sa dea Dumnezeu! Multumesc, asemenea! 🙂

      Comentariu de Sorina — Februarie 10, 2014 @ 21:47 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

