Mai in gluma, mai in serios… ;)

Ianuarie 25, 2014

Rasetele ingerilor

Filed under: ce mi-a placut — Sorina @ 17:50
Tags: , , , , , , ,

Ați auzit îngerii râzând vreodată? Eu i-am auzit azi dimineață! Nici nu se luminase bine de ziuă, când râsul lor a umplut cerul! Nu i-am mai auzit de mult și m-am gândit că pun ceva la cale! După un timp au tăcut… suspectă tăcere… Am ridicat privirea și sufletul mi s-a înfiorat… căci am simțit bătăile de aripi!
Fulgi din aripi de îngeri au început să cadă peste inima mea, pe obrajii calzi, pe gene și pe crengile brazilor șoptind între ei cu verde uimire! Au început îngerii să se joace!

(https://www.facebook.com/miruna.clara.39?fref=ts)

4 comentarii »

  1. si eu am auzit risul unui inger micut….era nepotica mea cu risul ei zglobiu ..are sapte luni si se bucura foarte tare cind ma vede

    Comentariu de Lucia Tudosa — Ianuarie 25, 2014 @ 19:35 | Răspunde

    • Ferice de toti cei care rad asemenea ingerilor, precum si de cei care ii pot auzi!🙂

      Comentariu de Sorina — Ianuarie 26, 2014 @ 21:09 | Răspunde

  2. Esti o dulce! cu glas de inger!

    Comentariu de Lucia Tudosa — Ianuarie 26, 2014 @ 21:47 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

