Mai in gluma, mai in serios… ;)

Ianuarie 22, 2014

Lectie de viata…

Filed under: ce mi-a placut — Sorina @ 16:55
Tags: , , , , , , , , ,

Un film a carui esenta cred ca este exprimata foarte bine de urmatoarele citate:

“Credinta, cand totul e asa cum vrei sa fie, nu e credinta adevarata. Doar cand vietile noastre se destrama avem sansa sa ne facem credinta reala.”

“A ierta nu inseamna a uita. Nici macar a scuza. Noi stim ca Charlie va sta inaintea unui Dumnezeu drept. Dar mai stim si ca, daca tinem mania si resentimentul, atunci noi suntem cei pedepsiti.”

Am auzit de evenimentul cu pricina, atunci cand a avut loc. Prima intrebare pe care mi-am pus-o a fost: “De ce a ingaduit Dumnezeu asa ceva? Care este mesajul pe care a vrut sa ni-l transmita?” Am gasit raspunsul la intrebare… imediat ce am auzit despre gesturile de-a dreptul incredibile ale victimelor fata de familia agresorului… ASTA era lectia pe care trebuia sa o invatam noi, toti cei care am auzit ce s-a intamplat… Cati, oare, si-au insusit-o?!

Scenariu impresionant, joc extrem de veridic al actorilor, regie foarte buna, mesaje cu duiumul… un film la sfarsitul caruia ochii imi erau umflati de plans iar mintea imi era plina de subiecte de meditatie…

Un film din care fiecare dintre noi ar avea multe, foarte multe de invatat…

 

 

2 comentarii »

  1. a ierta nu inseamna a uita si nici a scuza…oricum, cel care iarta, o face pentru propiul lui „confort”; dar cel care a pricinuit necazul, paguba nu este lipsit de responsabilitate pina nu ii pare rau, isi cere iertare si despagubeste…

    Comentariu de Lucia Tudosa — Ianuarie 23, 2014 @ 00:10 | Răspunde

    • Parerea de rau, cererea de iertare si indreptarea folosesc sufletului celui care a gresit.
      Acordarea iertarii foloseste celui caruia i s-a gresit pentru ca ii despovareaza sufletul de sentimente negative si posibile efecte ale lor – boli, dorinta de razbunare etc)…

      Comentariu de Sorina — Ianuarie 23, 2014 @ 20:27 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

