Mai in gluma, mai in serios… ;)

Noiembrie 5, 2013

Ca o traim sau nu… viata tot (ne) trece…

Filed under: intelepciune si religie — Sorina @ 18:20
Tags: , , , , , , , , ,

Exact asta le spun si eu mereu oamenilor… dar ce credeti, ca ia aminte vreunul?😦

Viata e doar o insiriure de alegeri pe care (trebuie sa) le facem si decizii pe care (trebuie sa) le luam. Daca nu ne facem treaba… ramanem in urma cu temele… si nu ni le poate face nimeni altcineva, pierderea e doar a noastra insine…😉

 

„Un om mai deştept decît mine mi-a spus ieri: tu eşti singurul responsabil de viaţa ta, nimeni altul. Fiecare om îşi poartă greutăţile şi bucuriile şi e singur responsabil de ele. Uneori faci asta alături de o altă persoană apropiată, alteori eşti pe cont propriu, dar rămîne valabil faptul că tu şi numai tu îţi faci viaţa aşa cum ţi-o doreşti.

E o greşeală să aştepţi ca cineva să vină, să-ţi rezolve toate problemele şi să te facă fericit. Acel cineva poate cel mult să te ajute, să te îndrume. Dar tu trebuie să fii cel care-şi hotărăşte drumul în viaţă. Iar dacă amîni sau refuzi să iei anumite decizii, soarta o va face pentru tine.

Trăieşte fără frică. Ia totul cum vine şi încearcă să nu suferi pentru nimic mai mult decît e inevitabil! Fiecare zi e preţioasă aşa cum e, deci încearcă să te bucuri de ea, iar dacă nu reuşeşti, încearcă din nou a doua zi. Fără planuri de viitor grandioase, filozofii mărete şi termene limită. Trăiete-ţi viaţa zi de zi aşa cum e ea…”

(https://www.facebook.com/Denisarot?directed_target_id=0)

2 comentarii »

  1. „fiecare zi e pretioasa, incearca sa te bucuri de ea;daca nu reusesti,incearca miine…fara planuri grandioase,fara termene limita”- -mi-a placut atit de mult ce ai scris e atit de logic….- am reprodus din memorie aceasta ideie

    Comentariu de Lucia Tudosa — Noiembrie 5, 2013 @ 18:26 | Răspunde

    • Lucia, ma bucur ca ti-a placut, si mie mi s-a parut ca reflecta foarte bine anumite ganduri ale mele…🙂 Dar, dupa cum am si mentionat… aceste frumoase cuvinte nu imi apartin… decat asa, sub forma de imprumut… forma sub care vi le-am impartasit si voua…😉

      Comentariu de Sorina — Noiembrie 6, 2013 @ 17:49 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

