Mai in gluma, mai in serios… ;)

Septembrie 7, 2013

E complicata matematica asta… :D

Filed under: amuzament — Sorina @ 17:25
Tags: , , , , , , , ,

Bula, in mare criza de bani, se gandeste sa mearga la vecinul lui evreu, Itic, si sa-i ceara 2 lei, ca imprumut pana la primavara.
Se duce la Itic. Itic il asculta atent, apoi ii zice lui Bula:
– Bine, iti dau 2 lei imprumut pana la primavara, dar imi lasi toporul ca zalog, si la primavara imi dai 4 lei inapoi, altfel nu ne invoim. E bine?
Mai de voie, mai de nevoie, intr-un final, Bula accepta. Lasa toporul ca zalog, ia banii, si vrea sa plece.
Insa Itic il striga:
– Bai, Bula! Ia fii atent la mine, uite la ce m-am gandit: la primavara stiu ca o sa-ti fie greu sa-mi dai inapoi cei 4 lei, iarna e lunga si grea; asa ca, stii ce? Ia da tu acuma 2 lei inapoi si la primavara iti mai raman de dat doar 2 lei. Ce zici, o sa-ti fie mai usor?
Bula se gandi putin… si recunoscu in sinea lui ca Itic are dreptate si, uite, e un vecin adevarat; asa ca fu de acord, ii returna cei 2 lei si pleca acasa, ceva mai usurat.
Insa, pe drum, tot calcula:
– Hmmm! Bani nu am, topor nu am, insa m-am ales cu o datorie de 2 lei… si, totusi, nu a fost nimic in neregula.

 

3 comentarii »

  1. hahaha;dragut;multumesc ca rid chiar cind imi venea sa pling! tu esti o dulce!

    Comentariu de Lucia Tudosa — Septembrie 8, 2013 @ 00:09 | Răspunde

    • Ma bucur daca (iarasi) ti-am putut fi de folos! Sa iti fie de bine!🙂

      Comentariu de Sorina — Septembrie 8, 2013 @ 17:11 | Răspunde

  2. Atat de hilar!….

    Comentariu de Mariana — Septembrie 8, 2013 @ 22:56 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

