Mai in gluma, mai in serios… ;)

Iulie 24, 2013

De descretit… ridurile :D

Filed under: amuzament — Sorina @ 18:45
Tags: , , , , ,

– Dragule, ce ai facut tu ca sa meriti o sotie ca mine?
– Nu stiu, dar promit sa nu mai fac!

–––

– Ce mai faci, draga?
– Sunt suparata! Sotul meu m-a ofensat grav!
– Cum asa?
– L-am rugat sa-mi dea 1000 RON ca sa ma duc la un cabinet de infrumusetare, iar el s-a uitat la mine si mi-a dat 2000!

––––––––––––––

Un tip jefuieste o banca, ascunde banii, dar in cele din urma este prins. Adus in fata judecatorului, acesta ii spune:
– Dom’le, daca dai banii inapoi iti voi micsora pedeapsa!
– Auzi, dom’le, daca voiam sa dau banii inapoi, faceam un imprumut!

––––––––––––

O doamna intra intr-un magazin de arme.
– Dati-mi va rog un Beretta, calibrul 45.
Vanzatorul:
– Pentru aparare?
– Nu, pentru aparare mi-am angajat un avocat!

––––––––––––-

Sotul isi asteapta sotia langa un salon de infrumusetare. Aceasta iese si intreaba cochet:
– Deci, ce spui?
Sotul, privind-o, ii raspunde:
– Macar ai incercat!

––––––––––––

Un client intra furios in magazinul unui comerciant de caini:
– Boxerului pe care mi l-ai vandut acum o luna i-ai prezis 14 ani de viata.
– Sigur ca da.
– Afla ca a murit ieri.
– Atunci inseamna ca ieri a implinit 14 ani.

–––––––––-

– De ce fotbalul feminin e atat de slab dezvoltat?
– E greu sa gasesti 11 femei care sa accepte sa se imbrace la fel.

––––––––––––-

O pereche de proaspat casatoriti ieseau din biserica. Doi baietei stateau si se uitau la ei! Unul il intreaba pe celalalt:
– Vrei sa ii sperii?
Celalalt zice:
– Da.
Acesta se duce spre mire si striga:
– Tataaaaa!!!

––––––––––––-

– Va atragem atentia ca salariul dumneavoastra este confidential!
– Nu va faceti griji, si mie mi-e rusine sa spun cu cat ma platiti…

––––––––––––-

Doctorul isi intreaba pacienta:
− Ce varsta aveti, doamna?
−  Ma indrept spre 30.
− Din ce directie?

––––––––––––-

Doua blonde, la discoteca. Se apropie un tip aratos si o cere pe una dintre ele la dans. In timp ce danseaza, fata intreaba:
−  Esti cam palid. De ce nu mergi mai des la soare?
−  Acum am iesit de la inchisoare.
−  Si de ce ai fost acolo?
−  Mi-am omorat nevasta, i-am taiat capul si l-am aruncat intr-un rau.
Dupa dans, fata se intoarce la prietena sa:
−  Inchipuie-ti, draga, nu e insurat…

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

