Mai in gluma, mai in serios… ;)

Mai 31, 2013

Miracole…

Filed under: intelepciune si religie — Sorina @ 11:18
Tags: , , , , , ,

Omul a ingenunchiat si a soptit:
– Doamne, vorbeste-mi!

Si o ciocarlie a inceput sa cante, dar omul nu a auzit-o.

Asa ca omul s-a ridicat in picioare:
– Doamne, vorbeste-mi!

Si bubuitul tunetului a rasunat de la o margine a cerului la cealalta, dar omul nu a ascultat.

Omul a privit catre cer si a spus:
– Dumnezeule, da-mi voie sa Te vad!

Si o stea a stralucit scanteietoare, dar omul nu a observat-o.

Si omul a implorat:
– Doamne, arata-mi o minune!

Si o viata s-a nascut, dar omul nu i-a dat importanta.

Asa ca omul a strigat in disperare:
– Doamne, atinge-ma ca sa stiu ca esti aici!

La care Dumnezeu s-a aplecat si l-a atins pe om. Insa omul a dat cu mana, alungand fluturele, si si-a vazut mai departe de drum.

Omule, nu lăsa să-ţi scape vreo binecuvântare, numai fiindcă nu o primeşti in felul in care o aştepţi!

 

(http://frecventa-sufletului.ro/)

4 comentarii »

  1. nu stiu cum de ai stiut….dar ce am citit aici era EXACT ce trebuia sa citesc azi… semn ca nimic nu e chiar intamplator, cum incepusem sa cred…
    Multumesc!

    Comentariu de Oana — Mai 31, 2013 @ 11:26 | Răspunde

    • Ador sa primesc asemenea feed-back-uri!🙂
      Fie-ti de mare folos!
      Mi-e dor de tine!

      Comentariu de Sorina — Mai 31, 2013 @ 19:42 | Răspunde

  2. am primit mai demult un email cu un subiect asemanator,putin mai elaborat , care m-a inspirat si am scris urmatoarea poezie:

    MONOLOGUL LUI DUMNEZEU
    Ti-am spus:”Buna dimineata”,
    Cind cu cerul cel senin,
    Si cu cint de pasari plin,
    Si cu raze de rubin,
    Azi iar te-am chemat la viata.

    Dar raspuns n-am auzit…
    Poate-ai fost tare grabit…

    Apoi ti-am spus „Pofta buna”
    Printr-un lapte foarte bun
    Si cu piine si cu unt,
    Cite bunatati mai sunt,
    Ca sa prinzi puteri de munca.

    Multumiri n-am auzit…
    Poate-ai fost tare grabit…

    Ti-am trimis si ingerasii,
    Cind Eu spus-am un „Drum bun”
    Cite-n cale ti se pun,
    Sa le mature din drum,
    Sa-ti pazeasca bine pasii.

    Dar raspuns n-am auzit…
    Poate-ai fost tare grabit…

    Pe-nserat cind de la munca,
    Te-ai strins tare ostenit,
    Eu ti-am spus „Bine-ai venit”,
    Prin copilul tau iubit,
    Care-n brate ti se-arunca.

    Dar raspuns n-am auzit..
    Poate-ai fost prea ostenit…

    Tirziu ti-am spus „Noapte buna”
    Prin stelele stralucind,
    Licuricii luminind,
    Greierii usor cintind,
    Prin albastrul cer cu luna.

    La torente de lumini,
    N-ai recunoscut Iubirea-Mi,
    Nu ai spus un „Multumesc”
    Poate-ai fost prea ostenit ,
    Poate… nu m-ai inteles…

    Eu sunt Tatal tau Ceresc ,
    Iar Cerul imi e Ostirea
    Si Iubirea Mi-e menirea .
    Eu sunt Tata iubitor,
    Pentru omul muritor !

    Dar miine iar iti voi spune ,
    Sa incepi o zi mai buna,
    Prin al pasarilor grai,
    Trimise de sus din rai.
    Si prin soare si prin nori,
    Si prin zborul de cocori.
    Si-ti trimit Iubirea Mea,
    Cea mai minunata stea,
    Din ostirile ceresti,
    Ca sa stii ca te iubesc !
    Lucia Tudosa [Fundureanu]

    Comentariu de Lucia Tudosa — Iunie 3, 2013 @ 03:40 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

