Mai in gluma, mai in serios… ;)

Aprilie 19, 2013

Pe muchie de lacrima

Filed under: d'ale vietii — Sorina @ 18:11
Tags: , , , , , , , , , , ,

tears       Lacrimile mi se innoada in barba. A fost o izbucnire instantanee… Intr-o secunda, starea mea s-a schimbat la 180 de grade. Atat a durat. Cat am citit acele cateva cuvinte. Care m-au prabusit de pe muntele inalt si luminos pe care am stat cocotata toata ziua…

Poate unii o cunoasteti. Poate altii nu ati auzit de ea niciodata. Nici eu nu o cunosc personal. Si nu stiu daca am vorbit de doua ori la telefon. O data am vorbit sigur. Atunci cand m-a avertizat de o lovitura urata pe care mi-o daduse cineva. A fost singurul om care s-a gandit la mine, sa ma avertizeze. Asemenea lucruri nu se uita. De aceea nu am uitat-o nici eu. O femeie despre care Ionatan imi vorbea numai in cuvinte de lauda. Si, din ce mi-a povestit despre ea, si din ce i-am citit pe blog, am ajuns la aceeasi apreciere. Nu stiu daca vom mai vorbi vreodata, macar… nici in scris nu am tinut legatura… Dar nici nu are importanta: ea e una dintre putinele ocupante permanente ale inimii mele…

Am aflat cu cateva zile in urma ca e bolnava… Ma rog, ca tot omul… toti suferim de cate ceva… unele trec mai usor… altele ne chinuie mai mult… Am aflat, i-am transmit urarile mele de bine… un gand bun, o rugaciune buna… viata merge mai departe… m-au furat problemele personale… am vrut sa cred ca e bine…

In urma cu cateva minute, bomba a picat peste mine: nu e bine… Deloc…  Are mare, mare nevoie de sustinere… ziua de maine va fi tare grea pentru ea… si tare importanta… Maine, Dumnezeu va „lucra” in viata si trupul ei… Dragii mei… va rog, rugati-va alaturi de mine pentru cea care este cunoscuta pe internet ca fiind A.Dama! Alaturi de mine si alaturi de altii care o iubesc! Transmiteti-i urarile voastre de bine, macar in gand!

Later edit: Operatia a fost amanata pentru saptamana viitoare… Cu atat mai bine, e timp mai mult sa se adune rugi din belsug!🙂

6 comentarii »

  1. Sorina draga, multumesc pentru post … Ii voi spune despre aceste cuvinte frumoase si despre indemnul tau la rugaciune.

    Esti o draguta!

    Comentariu de cella — Aprilie 19, 2013 @ 18:24 | Răspunde

    • Sa dea Dumnezeu sa ii fie de folos! Mai mult de atat nu pot face… dar putinul asta l-am facut cu tot sufletul!

      Comentariu de Sorina — Aprilie 19, 2013 @ 19:53 | Răspunde

  2. Si eu iti multumesc inimos, draga Sorina! Ultima informatie pe care am primit-o de la medic e ca interventia va fi luni. Sper sa ma refac repede apoi – desi va depinde numai de Minunea Celui de Sus – si sa revin cu povesti din aceasta perioada… spitaliceasca. A fost plina de lectii.
    Te pup.

    Comentariu de A.Dama — Aprilie 19, 2013 @ 21:44 | Răspunde

    • Sa dea Dumnezeu sa iti fie de folos, in toate felurile!
      Si sa nu uiti ca te iubesc, chiar si cand nu ti-o spun…😉

      Comentariu de Sorina — Aprilie 20, 2013 @ 00:05 | Răspunde

  3. Doamne binecuvinteaza pe A Dama!

    Comentariu de Lucia Tudosa — Aprilie 19, 2013 @ 23:38 | Răspunde

    • O face. Sunt sigura. Stie El cine ii sunt lucratorii…😉

      Comentariu de Sorina — Aprilie 20, 2013 @ 00:06 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

