Mai in gluma, mai in serios… ;)

Aprilie 7, 2013

Lupul alb

Filed under: nebunie curata — Sorina @ 12:07
Tags: , , , ,

white wolf     Am visat ca un lup alb s-a apropiat incet de mine… venea din fata… am incremenit de spaima… si-a lipit trupul de corpul meu, strecurandu-si capul pe sub mana-mi dreapta… si-a lipit capul de mine… Nestiind ce sa fac mai bine, l-am apucat de cap, mi-am lipit obrazul de tampla lui si l-am alintat, cu vorbe prietenoase (speram sa nu ma muste, mi-era teama, intotdeauna m-am temut de lupi si de cainii mari); cu mana stanga ii mangaiam capul iar cu dreapta il mangaiam sub barbie, prinzandu-l din cand in cand de blana, usurel, si smotocindu-l cu drag… iar el imi lingea mana, ca semn al afectiunii lui… Ma minunam ca nu imi mirosea a fiara, nici a caine… aerul era curat in jurul sau…

La un moment dat, am auzit un glas (de femeie, parca), strigandu-l: „Aret(h)a, gata… hai acasa!” Dar lupul continua sa imi linga mana si sa stea lipit de mine…

M-am trezit cu o senzatie stranie…

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

