Mai in gluma, mai in serios… ;)

Martie 30, 2013

Inca o lectie pe care mi-a dat-o viata… :(

Filed under: d'ale vietii — Sorina @ 09:49
Tags: , , , , , , , ,

Lucrul cu oamenii nu este deloc usor… le preiei supararile, temerile, gandurile negative… si le dai – in schimb – din forta ta de a lupta cu viata… Iar toate acestea se adauga la propriile probleme… si se creeaza, asa, munti intregi de “deseuri”… De aceea, din cand in cand, simt nevoia sa ma izolez, sa raman singura cu Dumnezeu si… sa “ardem gunoaiele”…

Asa mi s-a intamplat si in urma cu vreo 10-12 zile. In aceasta stare ma aflam cand mi-a sunat telefonul. Era cineva in varsta, un om bolnav si tare singur care, din cand in cand, ma mai suna ca sa ii mai imprastii starile proaste. Asta, in afara de sarbatori, cand ma felicita in mod regulat, ori prin viu grai, ori prin mesaje…

Numai ca eu, in acel moment, nu mai aveam energie nici pentru mine; de unde sa mai dau si la altii? Nu ma simteam in stare sa mai preiau greutatile nimanui… asa ca nu am raspuns, propunandu-mi sa sun eu, cand imi mai reveneam. Zis si… nefacut… pentru ca m-am tot luat ba cu unele, ba cu altele, si mi-a iesit din minte, pur si simplu…

Ieri, mi-am amintit de acest telefon… pentru ca m-a sunat cineva (o cunostinta comuna la care ajunsesem prin intermediul celui despre care e vorba)… si mi-a spus… ca domnul respectiv nu mai este… Am fost, pur si simplu, socata… nu stiam sa fi suferit de vreo boala grava… inca nu stiu ce s-a intamplat… dar de un lucru sunt sigura: imi pare tare rau ca nu am raspuns la acel telefon… poate ca se simtea rau (mie nu mi s-a plans niciodata dar doamna care m-a sunat mi-a zis ca stia ca avea zile in care nu era prea bine), poate ca avea nevoie de o incurajare, poate doar voia sa mai stam de vorba inca o (ultima) data… Acum, degeaba imi dau cu presupusul… ce am facut, nu mai pot desface… pot doar sa regret, sa ma simt vinovata si sa imi fi invatat lectia: sa nu mai refuz niciodata pe cineva, caci nu stiu daca nu e – cumva – ultimul lucru pe care i-l pot oferi…

Nelu Popoaca, sa iti fie odihna in Lumina!

7 comentarii »

  1. Pentru oamenii care se daruie in mod constant asa cum o faci tu…si altii ca tine- asta este inca o durere pe care o duci. Nu uita insa ca sintem limitati…nu poti darui decit ceea ce ai – si fi sigura ca Dumnezeu in economia Lui uriasa a avut inlocuitor pentru tine in acel moment- cineva care sa fi facut serviciul respectiv. Nimic nu scapa de sub controlul Lui Dumnezeu- si tu ai nevoie de odihna si de o incurajare din cind in cind. Dintre toti oamenii descurajati, cei mai neglijati sint cei care intotdeauna incurajeaza ei insisi. Tu esti unul dintre acesti oameni- asa ca astazi m-am gindit sa te incurajez eu- sa-ti sun ca Domnul vede si acolo unde sintem slabi, sau nu putem sau sintem inceti El pune restul si compenseaza pentru noi. El are grija de pasarile cerului sa fie hranite si imbraca in maretie crinii de pe cimp, cum crezi ca nu este in tema cu micile sau marile noastre scapari? Asa ca…inca un motiv de multumire mai degraba decit inca o dezamagire…Te imbratisez de departe…cu ginduri de aproape…

    Comentariu de rodicabotanodica — Martie 30, 2013 @ 16:09 | Răspunde

    • Rodica, draga, nici nu banuiesti cum mi-au picat aceste cuvinte… Cu adevarat, se crede ca aceia care ii incurajeaza si sustin mereu pe altii sunt suficient de puternici ca sa nu aiba, la randu-le, nevoie de aceleasi lucruri… Cat de departe de adevar e acest lucru!😦 Iti multumesc ca, desi esti cum nu se poate mai departe ca distanta fizica (de cealalta parte a globului), esti mult mai aproape de sufletul si nevoile mele decat multi care ma au in preajma! Fii binecuvantata dupa cum crede Dumnezeu mai potrivit sa o faca!🙂

      Comentariu de Sorina — Martie 31, 2013 @ 10:54 | Răspunde

  2. Suntem deja. „un club” cu intamplari asemanatoare.

    Comentariu de valimagicflash — Martie 31, 2013 @ 11:16 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

