Mai in gluma, mai in serios… ;)

Martie 15, 2013

De la scandalul carnii de cal… :)

Filed under: amuzament — Sorina @ 21:01
Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,
horse     A fost retinuta Directoarea Generala a Plafar! Procurorii au declarat ca exista probe solide ca Plafar a comercializat ”Codita șoricelului” etichetata drept ”Coada calului”!

Am jucat zilele trecute șah cu un englez și m-a batut. Știti de ce? Pentru ca mi-a mancat caii!

Parinţii il trimit pe Bula la macelarie sa cumpere carne. Bula se intoarce cu mana goala.
– N-am cumparat, zice el, fiindca nu vand aia decat carne de cal.
– Cum asa? intreaba parinţii miraţi.
– Pai am vazut, zice Bula, ca deasupra carligelor de pe perete scrie: Cal. I, CAL. II , CAL. III…
– Aha, trage concluzia Bula cel batran, au inceput, in sfarsit, s-o eticheteze, hoţii!…

Oamenii de stiinta au descoperit in sfarsit de ce lumea nu s-a sfarsit in decembrie anul trecut: datorita industriei carnii de vita din Marea Britanie, Cei Patru Calareti ai Apocalipsei nu au mai putut pleca la plimbare, nemaiavand mijloc de transport.

Intr-un supermarket din Caracal s-a gasit carne de cal etichetata si vanduta drept oua!

Degeaba se supara francezii pe noi. Doar nu era sa venim la Paris, iar caii sa ni-i lasam de izbeliște, singuri in casa.

McDonald’s a anuntat ca scoate piata un nou sortiment: „calburgerul”.

Mai bun decat „vita cu gust de cal” nu e decat „mielul cu gust de caine”.

Sunt din ce in ce mai multe cazuri, in restaurantele din Anglia, de cetateni care sustin ca au gasit potcoave in ciorba.

Zootehniștii romani din sectorul 5 lucreaza din greu la „o rasa de cal cu mai multe oase”, ca sa para pește.

De cand cu scandalul carnii de cal, am inteles și eu de ce caltaboșul nu se cheama porctaboș.

Un cal il intreaba pe un calut:
– Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
– Lasagna!

Marele avantaj al carnii de cal este ca nu necesita transport. Mergi calare pe ea pana la fabrica de lasagna.

M-am intalnit astazi cu un carutaș ce se plimba cu caruta lui și am strigat la el: „Bate, dom’le, calul sa fie lasagna mai frageda!”

-De ce tin englezii lasagna cu carne de cal in mana dupa ce o cumpara din supermarket?
-De capastru!

Supermarketurile romanesti linistesc clienţii: „La noi nici in carnea de cal nu e carne de cal.”

– Ma, Gheo, zice Ion, scoate seile de pe vitele astea, ca le ducem la abator!

Am cumparat azi niste aripioare.
Vanzatoarea mi-a spus ca ar fi de gaina… insa am mari dubii… Daca sunt de cal?

– Are you sure this is British beef?
– Of horse it is!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

