Mai in gluma, mai in serios… ;)

Martie 2, 2013

Mi-e frica si mi-e teama…

Filed under: intelepciune si religie — Sorina @ 12:48
Tags: , , , , , , , , , ,

Mi-e teama de acei care imi calca pe urme de aproape ca niste militari in cadenta sa nu cumva sa imi faca vreo piedica atunci cand nu-s atent si ma uit pe coclauri.
Mi-e teama de copiii ce rad de trecatori cand o sa vada ca de fapt sunt in pielea goala ca in poveste.
Ori imi vor zice:”suie-te, plesuvule”, iar eu voi fi nevoit sa-i hulesc.
Mi-e tare teama de frumusetile naturii ca un cumva sa-mi placa pamantul si sa nu vreau sa mai plec.
Mi-e frica de copiii mei cand ma vor intreba de ce am avut asa putina credinta in suflet atunci cand nu vor gasi paine pe masa
Mi-e frica de faptul ca odata ajuns in Eden voi cauta gandurile mele murdare, iar Isus o sa se intristeze iarasi de moarte.
Si nu cumva sa ma apuc de comert cu mere de aur , ori sa desfac pietrele de iaspis din caldaram.
De misobismul meu scelerat atunci cand voi vedea ca in fata lui Dumnezeu suntem la fel , barbati si femei
Ca nu cumva la cuvintele mele sa se pocaiasca acel ce-i scris sa-mi ia locul si eu sa raman pe-afara
Sa gust din toate placerile mici neinterzise si vreouna sa imi placa prea tare.
Ca vrajmasul sa nu-mi gaseasca punctul slab al fiintei mele: mi-e teama de frig si ca de-asta am si plecat din tara.
De prietenii buni, atunci cand imi vor marturisi iubirea lor aleasa ca apoi sa-mi dau seama ce mic sunt de fapt.
Ca, uitanda-ma la multimea de sfinti anonimi din ceruri sa-l vad , dar sa nu-l cunosc pe Domnul pentru ca nu m-am uitat niciodata in ochii lui limpezi.
Ori sa vad vreun sfant despre care eu credeam ca-i cel mai mare pacatos si ca va ajunge in fundul iadului. Ce-as putea sa-i zic, as muri de rusine…
De faptul ca atunci cand se vor auzi cuvintele „Duceti-va de la mine voi ce ati lucrat faradelegea!” vor fi destui ce vor arata cu degetul inspre mine: „din cauza lui, Doamne, din cauza lui…”
Nu cumva sa ma puna sa cant in corul ingerilor o partitura duhovniceasca, iar eu sa n-o cunosc si sa zic : „Stii, Doamne, eu am cantat cantari de petrecere , de rai n-am cantat niciodata! ”
De timpul ce trece si ca in fiecare zi ma fac tot mai ursuz si mai sec in loc de intelept asa dupa cum ar fi normal.
Sa nu-l fi parasit deja si sa nu stiu.
Mi-e teama ca daca mor azi, nu-s deplin pregatit de vecie.
Mi-e frica sa-i cer Domnului o casa aici pe pamant, stiu ca el e tare bun si o sa mi-o dea ,insa ma tem ca o sa fiu nemultumit de ea,
Mi-e frica de progresul stiintei si descoperirile ei, imi va da de gol credinta mea mica
Ca se va afla la judecata de apoi de toate relele pe care le-am facut si n-as putea sa ma compar cu niciunul din ei
Ca viata vesnica sa nu cumva sa mi se para plictisitoare; stii, am pierdut prea mult timp plictisindu-ma.
Ca o sa se afle despre mine ca nu mi-am iubit sotia cum ar fi trebuit nelasand-o sa ma indrepte.
Ca am cerut de la ceilalti mai mult decat am dat, am cerut cu dobanda.
Ca fiecare copil sarman ar fi putut fi ajutat daca as fi fost mai cumpatat pe pantofii cei noi cu care am facut parada modei in adunari
Mi-e frica sa nu va molipsiti de-atata frica.

(https://www.facebook.com/vali.sulea)

1 comentariu »

  1. dureros de adevarat si de frumos

    Comentariu de Lucia Tudosa — Martie 3, 2013 @ 04:58 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

