Mai in gluma, mai in serios… ;)

Februarie 25, 2013

Cugetari… mai altfel :)

Filed under: amuzament — Sorina @ 23:37
Tags: , , , , , , , , , , ,

clown     – In momentele dificile ale vietii trebuie sa ridici capul, sa scoti pieptul in fata si sa spui cu hotarare: „Acuma chiar c-am facut-o de oaie!”

– Psihiatrii spun ca una dintre patru persoane are o deficienta mintala. Daca esti cu inca trei amici si nu ai observat nimic ciudat, atunci… cel cu probleme (probabil ca) esti tu !!!

– Daca esti in stare sa zimbesti cand ceva merge rau… este pentru ai gasit pe altcineva pe care sa arunci vina.

– Ca sa-ti atingi obiectivele, trebuie sa fii un visator…  Asa ca nu mai pierde vremea si du-te sa te culci !!!

– Daca inca n-ai gasit persoana ideala… multumeste-te cu aceea pe care o ai la indemana !!!

– Nevasta e amica aceea care este mereu langa noi, sa ne ajute sa rezolvam marile probleme pe care nu le-am fi avut daca n-am fi fost casatoriti.

– Daca intr-o zi simti un gol mare in stomac, mananca: sigur ti-e foame!

4 comentarii »

  1. Eu am o cugetare despre fiul meu:
    In bine sau rau, fiul isi intrece intotdeauna parintii.

    Comentariu de valimagicflash — Februarie 26, 2013 @ 00:55 | Răspunde

    • O constatare corecta… 😉 Ba, uneori, ii intrece si in inaltime… 😀

      Comentariu de Sorina — Februarie 26, 2013 @ 01:06 | Răspunde

  2. Eu m-am bucurat de sfatul de la urma. Imi era intr-adevar foame…Thanks

    Comentariu de rodicabotan — Februarie 26, 2013 @ 03:57 | Răspunde

    • Sa iti fie de bine… si mancarea, si lectura! 🙂

      Comentariu de Sorina — Februarie 26, 2013 @ 19:48 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

