Mai in gluma, mai in serios… ;)

Februarie 24, 2013

Un gest de iubire… ;)

Dacă un om refuză să spună o minciună, e foarte bine, dar atunci trebuie să-și asume numai el primejdiile. Dar dacă hotărăște să pună în joc siguranța altcuiva, pe acela trebuie să-l apere cu orice preț.

Iar dialogul continuă astfel:

Când dumneata ești interogat de comuniști, domnule Wurmbrand, nu simți că trebuie să spui adevărul?

– Bineînțeles că nu. Eu nu am niciun fel de remușcări dacă spun primul lucru care-mi trece prin cap, câtă vreme asta îi induce în eroare pe cei care încearcă să-i prindă pe prietenii mei. Sunt eu obligat să dau acestor oameni informații pe care le pot folosi pentru a ataca biserica? Eu sunt slujitor al lui Dumnezeu. Lumea folosește cuvinte frumoase pentru lucruri urâte. Frauda devine inteligență, meschinăria se cheamă economie. Desfrâul poartă cununa iubirii.  Aici urâtul cuvânt „minciună” este folosit pentru a desemna ceva ce instinctul ne spune că e just. Eu respect adevărul, dar aș minți pentru a salva un prieten.

Când am rămas singuri, Iosif m-a întrebat:

– Atunci ce numești dumneata o minciună?

– De ce trebuie să-mi ceri mie o definiție? Propria dumitale conștiință, dacă este călăuzită de Duhul Sfânt, îți va arăta în orice împrejurare a vieții ce să spui și ce să lași nerostit. Minciuna este un neadevăr pe care-l spui cu intenția de a-ți înșela sau leza semenii. Nu crezi că jurământul pe care i l-ai transmis lui Sultanic în privința streptomicinei era o minciună, nu-i așa?

– O nu, a spus Iosif cu un zâmbet serafic. Acela a fost un gest de iubire.

(Cu Dumnezeu în subterană – Richard Wurmbrand)

Daca doriti sa cititi mai mult pe acesta tema, aici

3 comentarii »

  1. Adevarat !

    Comentariu de poeziilecareteinspiraoricand — Februarie 25, 2013 @ 00:49 | Răspunde

  2. ma bucur ca suntem impreuna „pe duca”!

    Comentariu de valimagicflash — Februarie 25, 2013 @ 21:06 | Răspunde

    • Cum s-ar spune… sa avem vant din pupa!😀

      Comentariu de Sorina — Februarie 25, 2013 @ 22:21 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

