Mai in gluma, mai in serios… ;)

Ianuarie 25, 2013

O poza cu Doamne-Doamne…

Daddy's Hands-Artistic     Copiii astia… sunt incredibili…
As recomanda acest raspuns tuturor celor care (inca) il cauta pe Dumnezeu… indiferent de varsta sau denominatiune/credinta…
Dumnezeu ne vorbeste prin inocenta copiilor… numai sa avem suficienta inima sa-L auzim…

„- eva, vreau să văd o poză cu Doamne Doamne.
îmi arăți?

(Edi are 6 ani.
m-am obișnuit cu întrebările lui, dar asta nu înseamnă că am întotdeauna un răspuns la ele.

acum n-am.)

– eva, ai o poză cu Doamne Doamne?
– nu Edi… nu am o poză cu Doamne Doamne.
– de ce?
– ăăă… hai să-ți spun un secret.
– ce secret?
– eu când vreau să îl văd pe Doamne Doamne, nu mă uit la poze…
– dar unde?
– știi unde?
aici… în inimă.
și tu poți să îl vezi pe Doamne Doamne la tine în inimă.
– da?
– da. ți-a mai spus cineva asta?
– nu.
dar Doamne Doamne nu e sus in cer?
– este sus în cer, dar coboară mereu la tine în inimă.
– de ce? îi place mai mult aici?
– 🙂 da, îi place mai mult aici.

– aha… înseamnă că nu mai trebuie să urc cu racheta sus la Doamne-Doamne să îl văd.”

(https://www.facebook.com/eva.pirosca)

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

