Mai in gluma, mai in serios… ;)

Ianuarie 2, 2013

La inceput de an… :)

Filed under: d'ale vietii — Sorina @ 08:42
Tags: , , , , , , , , ,

Am decis sa incep anul cu cateva schimbari esentiale in viata mea (mai ales ca, vrand-nevrand, ele tot urmeaza sa se intample😉 )… Unele tin de suflet, altele de re-organizarea vietii mele, altele de relatii cu oamenii din jurul meu… Sper sa ma ajute Dumnezeu sa iau decizii bune si sa le duc la bun sfarsit… Bine-nteles, procesul va continua pe parcursul lui 2013… dar important e sa aiba loc si sa fie benefic…

Pentru inceput, as vrea sa va prezint noul meu look: mi-am pus lentile de contact, mi-am facut extensii si m-am facut blonda… Ce ziceti de efect?😀

floarea_soarelui_tricotata

4 comentarii »

  1. Sâ-ţi ajute Dumnezeu să îndeplineşti tot ce ţi-ai propus pentru anul 2013 !

    Comentariu de victoriaetveritas — Ianuarie 2, 2013 @ 10:06 | Răspunde

  2. Bănuiam eu că ochii azurii fac parte din…tine🙂 chiar și așa, cu lentile😀
    An bun ție, cu soare zâmbitor!🙂

    Comentariu de convietuire — Ianuarie 2, 2013 @ 11:23 | Răspunde

    • Ochii albastri au fost intotdeauna slabiciunea mea… si am zis ca, daca vreodata voi purta lentile in scop medical, vreau sa fie albastre…😀 Sa ne fie anul insorit, din toate punctele de vedere!🙂

      Comentariu de Sorina — Ianuarie 2, 2013 @ 22:50 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

