Mai in gluma, mai in serios… ;)

Noiembrie 17, 2012

Trei prieteni

Filed under: amuzament — Sorina @ 21:41
Tags: , , , , , , , , , , , ,

     Trei prieteni mor in acelasi timp intr-un accident rutier. Tuturor, Sf.Petru le pune o aceeasi intrebare:

– O sa va ingroape in cateva zile. Ce sperati sa auziti de la rudele si prietenii adunati la mormant?

– Mie mi-ar placea sa aud ca sunt cel mai mare medic de dupa Pasteur si un tata de familie exemplar, spune primul.

– Mie mi-ar placea sa aud ca am fost un profesor universitar exceptional si sotul ideal pe care sotia mea il merita, spune al doilea.

– Mie mi-ar placea sa aud: „Priviti, misca!”…

1 comentariu »

  1. Adevarat, interesanta viziune.

    Comentariu de GABRIELLA COSTESCU — Noiembrie 18, 2012 @ 10:11 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

