Mai in gluma, mai in serios… ;)

Noiembrie 16, 2012

De ce nu spui asa?!…

Filed under: amuzament — Sorina @ 00:32
Tags: , , , , , , , , , , , ,
      Intr-un bar, un client…
– Ce v-ar placea? intreaba barmanul.
– Ce mi-ar placea?… Pai, o casa mai mare, bani mai multi si o sotie mult mai frumoasa.
– Nu, zise barmanul calm, am vrut sa zic: ce doriti?
– Imi doresc sa castig la loterie, sa ma iubeasca soacra si copilul meu sa se nasca sanatos.
– Ce sa fie???… zise barmanul incepând sa-si piarda rabdarea.
– Baiat sau fata… nu conteaza.
– Domnule (enervat de-a dreptul), m-ai inteles gresit, te-am intrebat doar: ce vrei sa bei??!
– Aaa… pai, de ce nu spui asa?!… Ce ai?
Barmanul:
– Absolut nimic! Sunt perfect sanatos!!!

2 comentarii »

  1. contagios domnule!

    Comentariu de Lucia Tudosa — Noiembrie 16, 2012 @ 04:29 | Răspunde

  2. Unii nu-şi dau seama câte inepţii pot scoate din gură şi cât de ridicoli sunt

    Comentariu de GABRIELLA COSTESCU — Noiembrie 16, 2012 @ 14:03 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

