Mai in gluma, mai in serios… ;)

Noiembrie 10, 2012

Despre ingeri… fara aripi ;)

Filed under: d'ale vietii,d'ale_mele — Sorina @ 12:34
Tags: , , , , , , , , ,

     – Cred ca Dumnezeu te-a trimis ca, din cand in cand, sa fii ca un inger pentru mine…

– Cum adica?!

– Asa… din cand in cand, sa imi trasmiti mesaje care sa ma incurajeze, cand simt cum ma prabusesc… alteori, sa imi aduci aminte ca nu sunt singura, chiar daca asa ma simt… in alte zile, imi trimiti referinte care ma ajuta sa iau decizii, sa gasesc solutii… de-astea…

– Aaa, nu, eu nu pot sa fiu inger, am prea multe pacate…

– Eu nu am zis ca esti un inger, ci doar ca esti CA un inger…

– ???

– Adica, nu e nevoie sa fii inger ca sa indeplinesti atributiuni de inger, la un moment dat… Uite, eu – de exemplu – am indeplinit si atributiuni de Director… si nu am fost niciodata Director… 🙂

– 🙂

3 comentarii »

  1. in viata legam uneori prietenii care sunt un mare beneficiu sufletului nostru; se ataseaza de noi oameni care parca sunt trimisi de Dumnezeu sa ne fie alaturi in momente grele si la bucurie ; trebuie sa le fim recunoscatori si lor si Lui Dumnezeu ; si ma rog Lui Dumnezeu sa ne dea intelepciunea sa-i recunoastem si sa fim multumitori pt acesti ingeri fara aripi…

    Comentariu de Lucia Tudosa — Noiembrie 12, 2012 @ 06:12 | Răspunde

    • Eu cred ca am descoperit mai multe astfel de persoane… „ingerul de mai sus” este… „ultima achizitie” 😀 Si sa stii ca isi face treaba foarte constiincios… 😉 Mare dar mi-a facut Dumnezeu si prin aceasta persoana… iar intalnirea noastra a fost atat de… ciudata, incat inca de atunci, din primele minute, am simtit ca e mana Lui la mijloc… dar inca nu stiam in ce scop… Acum cred ca stiu… 😉

      Comentariu de Sorina — Noiembrie 12, 2012 @ 15:14 | Răspunde

  2. e bine sa recunosti tot ce e bun in viata ta…si sa fii multumitor ;

    Comentariu de Lucia Tudosa — Noiembrie 12, 2012 @ 19:24 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

