Mai in gluma, mai in serios… ;)

Martie 31, 2012

Printre picuri salini…

Filed under: d'ale_mele — Sorina @ 21:03
Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

     Printre picuri salini si zambiri mucalite

Se-nfuioara vremelnice-aduceri aminte

Si ma sfasie dorul de ieri si de maine

Si ma zbuciuma azi-ul cand te simt langa mine

Si m-alinti cu naluce–adieri fantomatic

Si ma-mpresuri de-a jur-imprejurul salbatic

Ma sfasii cu-amintirile-ti neterminate

Ce ramas-au doar visuri si dorinti dezlanate

 

Scufundati zbenguind in tablouri celeste

Doar ambrozii hrani-vor sufletele-aceste

Si nectar stampara-va setea de nesfarsit

Cand voi eu si vei tu cand ne vom fi-mplinit

Ma-ncovoi si ma vaiet si te nazui absurd

Doar o zi sau o clipa sau un dram de amurg

Iti contemplu-amintirea suferinta-mi strivind

Procreata-ntre pleoape dinspre infinit

 

Te-am visat si-mi zambeai cu priviri de vapai

De iubire si-alean, suflet fara nevoi

Si-alergai plin de freamat dornic sa ma-nconjori

‘Valuindu-ma-n pace si parfum de bujori

Din lumina-ti arzanda facutu-mi-ai obol

Pentru azi, pentru maine si chiar pentru un stol

Stravezie naluca din taramu-alalalt

Locuind chiar in mine dar intr-un timp uitat

2 comentarii »

  1. Foarte frumos poemul

    Comentariu de GABRIELLA COSTESCU — Aprilie 1, 2012 @ 09:57 | Răspunde

  2. Ma bucur ca ti-a placut (te-am vazut si pe tine, Convietuire!😉 )! Mai am cateva pregatite…😉

    Comentariu de Sorina — Aprilie 1, 2012 @ 14:10 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

