Mai in gluma, mai in serios… ;)

Martie 13, 2012

Foarte, foarte interesant… hmmm…

Filed under: ce mi-a placut — Sorina @ 16:55
Tags: , , , , , , , , , , ,

Nu ma omor dupa istorie (fiecare cu pasiunile lui), prefer sa traiesc in prezent si sa privesc spre viitor. Sunt de parere ca trecutul nu poate fi schimbat, asa ca nu ii acord prea mult timp. Dar sunt situatii in care, din istorie, putem invata lucruri folositoare… Ceva de genul asta mi se pare ca am gasit in acest film, deosebit de interesant… si – as indrazni sa spun – chiar convingator… Cel putin, mie asa mi s-a parut…

Pe vremea cand invatam eu istorie, manualul era plin de chestii comuniste – poate ca si de asta nu m-am omorat cu ea (istoria)… In schimb, citeam „Magazin istoric” – eram chiar abonata la el… 🙂 Da, erau lucruri interesante, altfel decat cele invatate la scoala… Si acum ma mai uit la astfel de documentare… si iarasi ajung la cel pe care vi-l supun spre vizionare… Eu zic ca merita timpul investit (mai putin de o ora)… 😉

5 comentarii »

  1. Am ascultat documentul prezentat de dv. şi descopăr cu plăcere că adevărul despre originea noastră preocupă multă lume. Sunt moderatore la postul de radio on line Radio Enigma România, unde am făcut şi mai fac emisiuni de cultură şi valori culturale referitare la adevărul despre istoria românilor de la daci începând, sunt emisiuni care sunt inregistrate vi le trimt dacă le doriţi. Toate emisiile mele sunt procurate din cele mai reale documente din cercetări multidisciplinare despre sanctuarele dacilor din munţii Orăştiei, scrise de Timotei Ursu sau B.P.Haşdeu.Mă puteţi ascultala:

    ÎNTREAGA LUME LA DISPOZIŢIA TA
    Joi 18-20 cu Gabriella de la Sighişoara
    Si
    SUFLET DE ARDEAL miercuri

    Cu Gabriella de la Sighişoara de la 18-20
    Emisiune de cultură şi valori culturale
    http://radioenigmaromania.ro
    http://radioenigmaromania.ro/asculta-online
    http://radioenigmaromania.linkpc.net:8000/listen.pls
    ID: radio_enigma_romania …
    ID meu personal este costescu_gabriella@yahoo.com

    Comentariu de GABRIELLA COSTESCU — Martie 13, 2012 @ 17:30 | Răspunde

  2. Gabriella, multumim pentru bunavointa de a ne pune la dispozitie aceste materiale! Cu siguranta, exista oameni interesati de aceste informatii… iar asta e un lucru bun… 😉

    Comentariu de Sorina — Martie 20, 2012 @ 20:09 | Răspunde

  3. Am văzut şi eu acum câteva zile acest film; nu ştiu… îmi pare un pic pretenţios, dincolo de evident competentele probleme pe care le ridică „la fileu”. Încă nu am ascultat „Vocea Sufletului”, dar nu cred că ar putea avea alt ton. Mă rog, trăi-vom să vedem.

    Comentariu de Poezie liberă şi nu numai — Martie 20, 2012 @ 22:14 | Răspunde

  4. Nu stiu din ce punct de vedere ti s-a parut pretentios… e adevarat, fiecare percepe in felul lui… Pe mine m-a interesat in primul rand informatia, care mi s-a parut logica si de bun simt… chiar si concluziile/motivarile mi s-au parut destul de sustinute… E adevarat, o discutie prelungita pe tema acestui film ar putea scoate la iveala multe argumente pro si contra parerii fiecaruia… Din pacate, va trebui sa ne multumim doar cu aceste comentarii, „discutiile” urmand a le purta fiecare in forul sau interior… 😉

    Comentariu de Sorina — Martie 21, 2012 @ 08:33 | Răspunde

  5. Pe „Vocea sufletului” poti asculta multa muzica de meditatie (daca iti place genul)… Iar pe mine m-au mai interesat niste emisiuni despre moartea clinica… si vei vedea tu ce mai gasesti pe acolo… 😉

    Comentariu de Sorina — Martie 21, 2012 @ 08:44 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

