Mai in gluma, mai in serios… ;)

Februarie 9, 2012

Zana cea buna… da’ rea ;)

     Un cuplu, casatorit prin anii 60, isi sarbatoreste aniversarea a 40 de ani de la casatorie intr-un mic restaurant, linistit si romantic.
Dintr-odata, la masa lor apare o mica zana care le spune:
-Pentru ca sunteti un cuplu exemplar si pentru iubirea voastra reciproca in tot acest timp, va indeplinesc fiecaruia cate o dorinta!
Sotia spune:
– Vreau sa calatoresc cu sotul meu drag in jurul lumii!
Zana flutura bagheta magica si apar doua bilete de calatorie in mainile ei.
Sotul se gandeste un moment, apoi spune:
– Ei, bine, asta e o oportunitate care nu-mi va aparea de doua ori in viata. Imi pare rau, iubirea mea, dar dorinta mea este de a avea o sotie cu 30 de ani mai tanara decat mine!
Sotia si zana au ramas profund dezamagite. Dar… dorinta este dorinta.
Zana a fluturat bagheta magica si… minune!…. Sotul a devenit de 92 de ani!

Morala acestei povesti: Barbatii care sunt nemernici si nerecunoscatori ar trebui sa nu uite ca zanele sunt, totusi, de sex feminin!…

1 comentariu »

  1. :)))))))))))))))) tare. Am râs pe cinste😀 Faină zâna asta🙂

    Comentariu de convietuire — Februarie 9, 2012 @ 14:46 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

