Mai in gluma, mai in serios… ;)

Octombrie 23, 2011

Nebunie curata?! Sau… – 18

     (continuare de aici)

Devenind fiinte de lumina, presupun ca ne vom supune legilor care guverneaza aceasta forma de energie; si, avand si viteza ei de deplasare, probabil ca si timpul va disparea (sau nu va mai fi asa cum il stim noi). Daca axa Pamantului este deviata, daca frecventa „inimii” lui creste atat de mult si atat de rapid… probabil ca se va ajunge si la un moment „zero”.

Nu stiu daca ADN-ul uman va avea 12 spirale in loc de cele doua pe care le are acum; de fapt, nici nu cred ca vom mai avea ADN, avand in vedere ca ADN-ul inmagazineaza informatiile privind aspectul nostru fizic si functionarea noastra, in acest corp material; dar va mai fi necesara existenta lui in noua forma de viata? Ma cam indoiesc… Oricum, si asta ramane de verificat…😉

Ia sa vedem, ce efecte se preconizeaza:

–          intuitia si capacitatile paranormale se dezvolta mai repede – la mine deja functioneaza J

–          folosirea unei parti mai mari din creier, peste 10-15%, cat e in prezent – cred ca si la asta corespund (mi se tot spune ca gandesc prea mult J )

–          toate bolile incurabile vor disparea, inclusiv SIDA si cancerul – mi se pare normal! Daca ne dispare corpul fizic, asta, pe care il avem acum, cum sa se mai manifeste asemenea boli ?!

–          se vor inmulti bioterapeutii si telepatii – asta intra tot la primul punct

–          corpul fizic va incepe sa se schimbe si probabil vom vedea (cei care scapa!) o aura de lumina ca la sfintii de pe peretii bisericilor – nu va incepe, ci se va schimba instantaneu ; si nu cred ca vom vedea doar aura (care banuiesc ca deja poate fi vazuta, in cazul anumitor oameni) caci tot trupul material va deveni… altfel (ori, poate ca nu acesta va fi momentul… cine stie ?)

 

Asadar, dupa cum puteti vedea, stiinta nu numai ca nu infirma prezenta lui Dumnezeu, ci o confirma in mod indubitabil.

Aviz celor care inca nu s-au convins de asta. Si, apoi, ca o fi 2012, ca o fi alt an… rezultatul final conteaza; si, din cate s-a dovedit pana acum, se cam confirma cele scrise in Biblie… Doar cine vrea sa fie orb, nu vede si nu pricepe… Dumnezeu ne-a lasat dreptul de a alege; tu ce faci cu al tau?😉

Unele informatii se poate sa corespunda adevarului; altele, probabil sunt simple balarii crescute pe cortexul meu… Nimic nu e sigur, in afara de un lucru: va veni vremea cand voi (vom) afla adevarul. Si, pentru atunci, va doresc „Inaltare usoara!”😉

PS: Stiu ca tot ce am scris seamana tare mult cu un ghiveci. Sincera sa fiu, eu ador aceasta mancare! J Daca va place si voua, va doresc „Pofta buna!” Daca nu… incercati sa va amintiti ca nu toti gandim si simtim la fel, nu ne plac aceleasi lucruri, culori, muzici, mirosuri, oameni, precepte religioase etc. Asta nu inseamna ca gusturile unora sunt bune iar ale celorlalti nu sunt, ci doar ca suntem diferiti. Asa ne-a creat Dumnezeu, nu ca pe niste roboti fabricati in serie, ci ne-a facut entitati distincte, fiecare cu personalitatea lui… dupa chipul si asemanarea Sa.

Este posibil (si de dorit, chiar, daca aceasta slujeste descoperirii si intelegerii adevarului) ca oameni care cunosc si inteleg Biblia asa cum trebuie (nu ca mine, care am stiinta doar pana la glezna broastei, ca pana la genunchi mai am inca destul J ) sa vina si, cu argumente bine sustinute, de bun simt, sa imi demonteze tot acest material fraza cu fraza… Tot ce se poate, este un risc pe care mi l-am asumat. Dupa cum am mai spus, pe mine nu ma intereseaza sa fiu eu cea care are dreptate, ci ma intereseaza sa aflu adevarul. Si, oricat de nebunesti ar fi (sau ar parea) toate afirmatiile mele, chiar imi doresc ca – atat cat este posibil – sa imi pot verifica teoriile; daca se poate, in aceasta viata… Doamne ajuta!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

