Mai in gluma, mai in serios… ;)

Aprilie 16, 2011

Nebunie curata?! Sau… – 10

    (continuare de aici)     (urmeaza aici)

O parte din mine (nu pot sa o delimitez, eu incerc sa prezint doar ideea, modul in care cred ca se desfasoara lucrurile), de o frecventa peste nivelul perceptibil corpului uman (cei din jurul meu nu au sesizat in nici un fel acea parasire a trupului meu de catre o parte din mine; cu toate acestea, stiu ca exista oameni care pot percepe astfel de prezente in preajma lor, ori datorita „fundalului sonor” care isi schimba muzicalitatea, ori prin „al 6-lea simt” care ii avertizeaza asupra acelei prezente), a „evadat” – pentru o bucata de vreme – din corpul material (care are o vibratie mult mai joasa), si-a facut calatoria dupa care, la timpul potrivit, s-a intors in corp. In permanenta, intre trupul ramas pe acel pat de la Terapie Intensiva si partea din corpul meu – pe care as numi-o „suflet”, sau „suflarea de viata” mentionata in Gen. 2:7 (…a facut pe om din tarana, i-a suflat in nari suflare de viata si omul s-a facut un suflet viu) si care nu este mentionata in legatura cu nici o alta vietate (mie confirmandu-mi ca este ceva special, daruit numai omului – sufletul, am zis eu, inzestrat cu constienta si constiinta, in care sunt deja inscrise legile lui Dumnezeu) – in permanenta, spuneam, intre aceste doua componente s-a pastrat o legatura. Daca acea legatura s-ar fi rupt, daca acele doua componente s-ar fi desprins, eu muream definitiv. Dar Dumnezeu avea alte ganduri cu mine, asa ca m-a trimis inapoi.

Acum, sa ne gandim ce poate fi dupa instalarea mortii, ceea ce eu numesc „moartea definitiva”:

Tot in Biblie ni se spune, in 2 Cor. 11:14 : Şi nu este de mirare, căci chiar Satana se preface într-un înger de lumină. Iar in Apoc. 18:1: După aceea, am văzut coborându-se din cer un alt înger, care avea o mare putere; şi pământul s-a luminat de slava lui. De asemenea, in Luca 20:36 se afirma despre fiii veacului acestuia: Pentru că nici nu vor putea muri, căci vor fi ca îngerii. Asadar, ingerii sunt fiinte nemuritoare, de lumina, care au slava (= stralucire). Si (din cate am inteles eu) toate fiintele din lumea lui Dumnezeu au aceeasi structura (asa cum aici, pe pamant, totul are o forma materiala). De aici, putem deduce ca, la inviere, vom avea trup de lumina si vom manifesta slava (adica, acea lumina stralucitoare, de un alb de o puritate care nu are termen de comparatie aici, pe pamant).

In Mar. 9:2-3 se spune: După şase zile, Isus a luat cu El pe Petru, pe Iacov şi pe Ioan şi i-a dus singuri deoparte pe un munte înalt. Acolo S-a schimbat la faţă înaintea lor. Hainele Lui s-au făcut strălucitoare şi foarte albe, de o albeaţă pe care niciun înălbitor de pe pământ n-o poate da. Iar in Maleahi 3:2 : Cine va putea să sufere însă ziua venirii Lui? Cine va rămâne în picioare când Se va arăta El? Căci El va fi ca focul topitorului şi ca leşia înălbitorului. (va urma)

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

