Mai in gluma, mai in serios… ;)

Martie 25, 2011

Nebunie curata?! Sau… – 3

(continuare de aici)     (urmeaza aici)

4. Primele tentative ale acestor ganduri mi-au venit „pe nepusa masa”, in urma cu cateva luni. Eram cu un amic (nu ne vazuseram de vreo 30 de ani), ne povesteam ce am mai facut in ultimii (6 x) 5 ani, el imi spunea ca – la un moment dat – a fost pasionat de astronomie, eu ma uitam la stele… Si, deodata, in timp ce el continua sa imi explice nu-stiu-ce-formule prin care calcula nu-stiu-ce-coordonate, mie a inceput sa mi se faca un fel de download-are (pentru cine nu cunoaste termenul, el semnifica descarcarea de informatii dintr-o sursa externa in memoria calculatorului-destinatar). Nu radeti, chiar nu stiu cum altfel sa ii spun… M-am trezit cu o multime de ganduri care parca mi se scurgeau in minte, socandu-ma prin ineditul lor (cel putin, in ceea ce ma priveste) si prin faptul ca aveau legatura cu… fizica. Ei, da, asta a fost culmea!🙂

5. Pe cand eram copil, auzeam si eu (ca tot omul) ca religia si stiinta sunt doua chestii care se bat cap in cap, ca stiinta demonstreaza ca Dumnezeu (si tot ce este legat de El) este o inventie etc. Nu am fost crescuta intr-un mediu religios dar nici nu aveam absolut nimic impotriva celor care credeau in Dumnezeu, atata timp cat nu ma obligau sa fac la fel (si, in acele vremuri, nici nu se putea pune problema de asa ceva). Dar, dupa ce am aflat raspunsul la intrebarea despre care pomeneam aici, am inceput deja sa vad lucrurile din alta perspectiva. Cu cat mai multe am aflat/inteles din Biblie, cu atat mai mult mi-am dat seama ca stiinta nu contrazice Biblia, ci o sustine. Tot mai multe descoperiri stiintifice (din diverse ramuri) de ultima ora demonstreaza ca felul in care este „construita” si „organizata” intreaga creatie, de la cea mai mica forma de energie cunoscuta pana acum pana la universul insusi, nu puteau aparea din neant si, mai ales, nu puteau evolua la intamplare. Sunt o gramada de materiale stiintifice de popularizare a acestor rezultate, sunt o gramada de oameni de stiinta crestini… Daca stiinta ar fi demonstrat ca Dumnezeu NU EXISTA, ei ar fi trebuit sa fie primii care sa nu poata crede in El, nu?! Singura noastra piedica este faptul ca nivelul de cunostinte pe care il avem la ora actuala este inca destul de scazut; pe masura ce aceste cunostinte vor evolua, vom intelege tot mai bine (noi, omenirea) cum au fost create toate, in ce scop si care ne este destinatia.

Ei, si dupa acest preambul prelungit, sa intram in subiect… (va urma)

1 comentariu »

  1. Vai ce-mi place asta cu… (va urma)
    Deci primele 3 episoade au fost doar introducerea. Acuma ai convins hypernova sa creeze suspansul ptr episodul 4🙂

    Comentariu de sakura — Martie 26, 2011 @ 18:51 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

