Mai in gluma, mai in serios… ;)

Martie 21, 2011

Nebunie curata?! Sau… – 1

(continuare de aici)     (urmeaza aici)

Ori am innebunit, ori am devenit peste noapte un potential candidat la premiul Nobel🙂

Da, da, aveti dreptate: mai exista si varianta sa vina cineva sa imi spuna: “Mai, fata, ai noroc, nu te bagam la glumeti da’ nici nu o sa vezi premiul ala ravnit de altii mult mai destepti si mai competenti decat tine; da’ poate n-ar fi o idee rea sa te apuci sa scrii SF-uri, daca tot iti produce mintea asemenea povesti!” Corect! Si poate ca nici nu ar fi o idee atat de rea, sa fac asta…😉

Adevarul e ca nu ma cred in stare sa scriu proza SF; cat despre premiul Nobel… poate in viata cealalta sa am mai multe sanse…🙂 Ei, bine, nu, nu insistati, ca nu pot sa va spun care dintre cele 3 variante imi pare cea mai posibila…😉

Ca fapt divers: scriu aceste randuri (desi inca nu stiu cand anume le voi posta) azi, 19.03.2010, cand spun astronomii ca Luna este in cel mai apropiat punct fata de Pamant; sa existe vreo legatura intre ce imi trece mie prin cap si pozitia Lunii? Ma asteptam eu sa am ceva manifestari ciudate, dar asta intrece orice asteptari…😉🙂

Presupun ca acest subiect va trebui sa il postez in etape… am eu presimtirea asta, ca va fi destul de extins… (later edit: presimtirea s-a confirmat peste asteptari🙂 )

Am sa incep descriind un pic contextul in care au aparut ideile pe care vreau sa vi le comunic si voua. Chiar daca vi se pare ca incep de la Ana, aveti rabdare si mergeti pana la Caiafa (pe parcursul celor 17 episoade – parca atatea am numarat; asta, in cazul in care nu imi mai vin idei, pe parcurs😉 ), ca sa intelegeti mai bine de ce sunt atat de uimita de “productiile” creierului meu; asta, in cazul in care nu ar fi posibile alte explicatii… dar toate la timpul lor. (va urma)

3 comentarii »

  1. Da, da. Hai fa-ne o surpriza.

    Comentariu de sakura — Martie 22, 2011 @ 14:34 | Răspunde

  2. Sakura, sakura… Stii vorba aia cu „Ai grija ce iti doresti, ca s-ar putea sa se implineasca si – atunci – sa nu iti mai para o idee atat de buna”?🙂
    Esti sigura ca vrei surpriza asta?😉 Oricum, o sa o ai, crede-ma…😉

    Comentariu de Sorina — Martie 22, 2011 @ 16:19 | Răspunde

  3. Hihihi. Eu te incurajez. imi place de tine.

    Comentariu de sakura — Martie 22, 2011 @ 23:57 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

