Mai in gluma, mai in serios… ;)

Ianuarie 13, 2011

Caz de forta majora

Georges Phillips, un barbat de o varsta destul de inaintata, traia in Vancouver. Intr-o seara, cand se pregatea de culcare, sotia ii spuse ca a lasat lumina aprinsa in curte.

Georges s-a dus s-o stinga; atunci a vazut ca niste hoti ii furau din curte si din gradina. A sunat repede la Politie si cei de la sectie l-au intrebat daca hotii au intrat in casa si l-au atacat.
– Nu, raspunse el, dar continua sa-mi fure din curte si din gradina.

Operatorul ii raspunse:
– Ne pare rau dar toate masinile de patrulare sunt pe teren. Incuiati-va in casa si vom trimite pe cineva imediat ce va aparea vreun echipaj la sediu.

Georges spuse: „O.K ” si inchise. Dupa vreo 30 secunde, suna din nou la Politie:
– Buna seara, tocmai v-am sunat inainte sa va spun de hotii din curte … Nu va mai faceti griji si nu mai trimiteti pe nimeni sa verifice: tocmai i-am impuscat…
Si inchise telefonul.

In urmatoarele 5 minute, 6 masini de Politie, o echipa de tragatori de elita, un elicopter, 2 masini de Pompieri, o Salvare si Seful Politiei locale erau la fata locului, reusind sa prinda hotii in flagrant delict.

Un politist ii spuse:
– Credeam ca i-ati impuscat…

La care Georges raspunse:
– Iar eu credeam ca nu aveti pe nimeni disponibil…

2 comentarii »

  1. am ras de m-am prapdit si … i-am provocat si pe altii sa o faca =))

    Comentariu de cella — Ianuarie 15, 2011 @ 17:28 | Răspunde

  2. Istet

    Comentariu de Ionut-Alexandru — Februarie 13, 2011 @ 18:00 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

