Mai in gluma, mai in serios… ;)

Iunie 7, 2010

Cel mai de pret lucru…

“Cel mai de pret lucru pe care ti-l pot lasa – daca mi se intampla ceva – sunt prietenii mei”, mi-a spus sotul meu, de nenumarate ori.   

Marele nostru regret a fost ca nu ne-a ingaduit Dumnezeu sa ne implinim dorintele privind acest subiect: el visa sa ma plimbe prin toata tara, sa mergem in vizita la prietenii de care era atat de mandru si sa isi prezinte sotia, “ajutorul potrivit” (cum ii placea sa ma numeasca)… eu visam sa colindam impreuna toata tara (asta insemnand neaparat si faptul ca el se simte suficient de bine pentru a putea calatori atat de mult), sa vad locuri noi si sa cunosc oamenii care au dovedit de atat de multe ori ca stiu sa fie prieteni adevarati…

Pe unii am reusit sa ii cunosc personal; pe altii, i-am intalnit prin intermediul telefonului sau al internetului; despre altii stiu numai din povestirile lui Ionatan… El (din pacate!) nu mai are nici o sansa de a-si vedea visul implinit; eu… inca mai am o speranta si nu mi-am pierdut increderea ca, atunci cand Dumnezeu vrea, orice este posibil. Am vazut, in viata, intamplandu-se lucruri “atat de imposibile”, incat aproape ca nu mai pot spune (decat cu mare greutate): “Asa ceva nu se poate!”…

Ce altceva mai de pret poate sa iti ofere un prieten, decat un suflet minunat, plin de iubire si compasiune, un umar pe care sa plangi atunci cand ai nevoie, un cuvant de imbarbatare cand incep sa ti se taie picioarele, un sfat de incredere intr-o situatie grea, o mana de ajutor cand esti intr-o situatie de criza, o rugaciune, o imbratisare, un sarut afectuos pe obraz sau pe frunte, o batista pentru lacrimile siroindu-ti pe obraji, un suras cald, un “La multi ani!” de care altii au uitat, o urare de sanatate si fericire, un indemn de a nu-ti pierde credinta si de a nu te indeparta de Tata, o floare care sa iti insenineze gandurile, o bucurie pe care o are si doreste sa o impartaseasca si cu tine, o situatie mai grea a lui in care are nevoie de tine, un cadou despre care sa spui “Este exact ce imi doream!”, o prezenta nelipsita atunci cand depresiile iti dau tarcoale pandindu-te viclene… Si toate astea le poate oferi un singur om; ganditi-va ce imensa comoara se poate aduna atunci cand nu este vorba de un singur prieten, ci de muuuulti…

Iti multumesc, Ionatane, pentru aceasta mostenire! Este unul dintre cele mai frumoase daruri pe care mi le-ai facut!…

1 comentariu »

  1. Multe binecuvintari, Sorina…Domnul sa-si reverse bunatatea Lui peste tine…

    Comentariu de rodica botan — Iunie 18, 2010 @ 06:08 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

