Mai in gluma, mai in serios… ;)

Ianuarie 30, 2010

Ce poate fi mai rau de atat?!

O mama, trecand pe langa camera fiului ei, s-a mirat sa vada ca patul ii era facut frumos si toate hainele, ce fusesera imprastiate pe jos, fusesera culese si puse inapoi pe umeras sau in cosul de haine pentru spalat. Mirandu-se asa, zari un plic proptit de una dintre pernele pe care de obicei o gasea oriunde, numai pe pat nu… si plicul ii era adresat ei. Intra in panica si, cu maini tremurande, abia reusi sa deschida plicul si sa citeasca.
Iata ce continea:

Draga Mama,

Scriu aceasta scrisoare plin de regrete. A trebuit sa plec de acasa cu prietena mea ca sa ocolesc scenele de scandal pe care tu si tata le-ati fi facut.
M-am indragostit de Stacey… este o fata atat de buna!… Dar am stiut ca tu n-ai sa aprobi prietenia noastra din cauza ca are atatia cercei peste tot, tatuaje, haine stramte de motociclista si – pe deasupra – e cu mult mai mare decat mine. Dar, si daca las la o parte pasiunea ce o am pentru ea… mama, Stacey este insarcinata. Dar ea a promis ca o sa fim fericiti impreuna. Are o rulota intr-un parc, langa padure, si o gramada mare de lemne sa ne ajunga sa facem focul pina la primavara. In plus, avem acelasi vis de a avea multi, multi copii.
De fapt, Stacey mi-a deschis ochii si m-a convins ca marijuana nu face rau nimanui. O sa cultivam amindoi si o sa facem schimb cu altii care traiesc prin apropiere, pentru cocaina si ecstasy. In acelasi timp, tragem speranta ca stiinta va face ceva progrese in a dezvolta un medicament pentru SIDA, ca sa se simta si Stacey mai bine. Si nu te ingrijora, mama… am doar 15 ani dar tu m-ai invatat cum sa-mi port de grija. Poate ca intr-o zi o sa ma intorc ca sa poti sa-ti vezi nepotii.

Cu toata dragostea;

John.
……………

PS: Mama, nu te ingrijora! Nimic din ce ti-am spus nu e adevarat. M-am refugiat la Tommy acasa. Am vrut doar sa-ti aduc aminte ca sunt multe lucruri rele care se pot intampla in viata. Deocamdata, singurul lucru rau si real din viata mea este… carnetul de note, pe care ai sa-l gasesti in sertarul de la masa mea de scris. Te iubesc mult…si cand crezi tu ca pot sa vin acasa, te rog, cheama-ma, ca nu mai pot de foame!…

6 comentarii »

  1. Hmmm…si comic…. si trist….cunosc foarte multi parinti….oarecum inebuniti…de situatia scolara a copiilor….de multe ori ii intreb: -De ce? La ce ii foloseste….cati dintre voi puteti sa-mi spuneti ceva coerent de hibridizarea sp3?….sau difractie?…sau legile termodinamicii?….despre subcurentele realismului…scoala in general in lume ….ar trebui sa iasa de sub stampila iezuismului….si ar trebui sa avem mai multa incredere in ei….macar ca nici noi nu detinem adevarul suprem….🙂

    Comentariu de Vali — Ianuarie 30, 2010 @ 13:50 | Răspunde

  2. Vali, pana la urma nu poti nega faptul ca avem nevoie de scoala, de cultura generala (macar) in cat mai multe domenii (multe dintre ele dovedindu-se utile mai tarziu, poate cand nici nu banuim); dar, de aici pana la a deveni obsedat de niste note/calificative care nu de putine ori nici macar nu reflecta realitatea… e cale luuunga… Din punctul asta de vedere, I agree with you…

    Comentariu de Sorina — Ianuarie 30, 2010 @ 17:28 | Răspunde

  3. ce vremuri….hmmm…. imi aduc aminte ca foloseam o strategie asemanatoare cand luam note mici… le spuneam intai toate notele mici primite de colegii mei… dupa care o spuneam si pe a mea… care dintr/o data nu mai parea chiar atat de rea…

    Comentariu de bradu — Februarie 12, 2010 @ 18:51 | Răspunde

  4. Hei…asta l-am tradus eu…imi pare bine ca circula. La hazlii pe dreapta mai gasesti si altele daca te intereseaza…

    Cum mai esti?

    Comentariu de rodica botan — Februarie 14, 2010 @ 05:33 | Răspunde

  5. Eu sunt… cam ca si chestia de mai sus: ma gandesc ca pot fi si lucruri mult mai rele decat cele care mi se intampla…😉

    Comentariu de Sorina — Februarie 24, 2010 @ 21:51 | Răspunde

  6. Biata femeie …

    Comentariu de cella — Martie 16, 2010 @ 17:00 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

