Mai in gluma, mai in serios… ;)

Ianuarie 18, 2010

Please go away

Am un prieten care, din cand in cand, se mai joaca „de-a poezelele”. Si, pentru ca mie mi-au placut, l-am rugat sa imi dea voie sa postez cate ceva… M-a rugat, insa, sa ii pastrez anonimatul…

Pentru cei care nu cunosc suficienta engleza, voi face o traducere (nu aruncati cu pietre in mine daca nu e cine-stie-ce, eu nu sunt „poetesa”!😉 )

I am but a shadow
In blinding your light
A merely heard whisper
A sigh
My thoughts… rusted weapons
Forgot how to fight
In darkness they ramble
And die.

I feel but the torment
Of living alone
More painful is living
Than death.
When love breaks its promise
My heart leaves its home
And lungs fade within
Without breath.

Sunt doar o umbra
Care ascunde vederii lumina
O soapta auzita distinct
Un suspin
Gandurile mele… arme ruginite
Care au uitat ce inseamna lupta
Colinda aiurea prin intuneric
Si mor.

Simt doar supliciul
Trairii de unul singur
Este mai dureroasa o asa traire
Decat moartea.
Cand iubirea isi incalca promisiunea
Inima-mi isi paraseste salasul
Iar plamanii se pierd inauntru-mi
Fara suflare.

Reproducerea acestui text poate fi facuta doar cu acordul autorului.

4 comentarii »

  1. Nu prea sunt doar „poezele”, cum le zici🙂

    Ci adevarate izvoare de sensibilitate. De traire. Au miez in fiecare cuvint, ales cu grija si totodata aproape fara vreo pregatire prealabila. Izvorasc dintr-un loc aparte al inimii, unde nu toti pamintenii au acces.

    Sorina, multumeste-i, te rog, prietenului tau din partea mea, pentru minutele de „light and torment” pe care mi le-a oferit, indirect, la citirea acestor tulburatoare versuri.

    Comentariu de Oana — Ianuarie 18, 2010 @ 16:26 | Răspunde

    • Nu o sa ii multumesc eu, ci o sa ii spun sa citeasca singur aprecierile tale😉
      Ma bucur pentru bucuria pe care ti-am putut-o darui!

      Comentariu de Sorina — Ianuarie 18, 2010 @ 16:58 | Răspunde

  2. trebuie sa recunosc ca… imi place poza🙂

    Comentariu de anonim — Ianuarie 26, 2010 @ 23:42 | Răspunde

  3. Un fel de… „Adio dar raman cu tine”🙂 Si mie mi s-a parut tare faina…

    Comentariu de Sorina — Ianuarie 27, 2010 @ 22:14 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

