Mai in gluma, mai in serios… ;)

Ianuarie 15, 2010

Pozele

Poza mea si poza ta, pe acest panou al tacerii… Uite, vezi? Acesta sunt eu… Iar acesta esti tu. Avem aripi, vezi? Aripile credintei.
Pozele noastre au fost puse aici de curand, dar ele au fost facute de Dumnezeu din vesnicii. Se vad din toate partile. Fiindca El e in toate partile. Ochii Lui sunt peste tot. Si nici o culoare nu este in plus sau in minus…
Aparatul Lui de fotografiat poarta marca „Golgota”. Oricui trece pe acolo si se odihneste la umbra crucii Fiului Sau, El ii face o poza cu aripi.
Fiindca acum am devenit zburatori. Zburam pe deasupra mizeriei lumii, fara sa ne patam. Si albatrosii fac parte dintr-un peisaj cu mare, dar nu sunt nici peisajul, nici marea, asa cum noi suntem in lume, dar nu mai suntem din lume, noi nu suntem ea…
Ce amintiri frumoase poarta aceste poze! Atunci cand eram mantuiti, vezi? Uite cum ne faceam albi ca zapada prin sangele Mielului! Aici suntem la Tronul de har, aici ne luptam cu potrivnicul… Asta e Sabia Duhului.
N-am sa uit niciodata bucuria aceasta a stralucirii blitului lui Dumnezeu! Nu ma voi satura niciodata sa zbor…
Doamne, hai sa ne mai uitam o data la poze!

(Pozele – Ionatan Pirosca, „Ingerul cel mai scurt inspre maine si alte povestiri”)

3 comentarii »

  1. Sorina, nu mai am cuvinte. Am mai citit-o intr-o zi si atata am plans…
    Si Ionatan..
    Stiu ca luna asta e o luna mai speciala ptr tine. As vrea sa fiu langa tine si sa te imbratisez.
    Ma bucur ca v-am ‘cunoscut’ pe amandoi.

    Comentariu de sakura — Aprilie 8, 2011 @ 15:16 | Răspunde

  2. Este unul dintre textele mele preferate (adica, m-am indragostit iremediabil de el, la prima citire; si nu mi-e niciodata suficient de cate ori l-am re-citit)…
    Asa e, sambata viitoare avem o… aniversare… Eu prefer sa vad in ea ceea ce e frumos si bun pentru el… Asa ca ma voi bucura sa il sarbatorim impreuna (fara tort, doar cu flori)… eu, el… si oricine altcineva o sa doreasca sa ne fie alaturi, cu gandul…
    Bucuria e reciproca…😉 Si sper ca aceasta cunostinta sa iti fie de folos! Amin!

    Comentariu de Sorina — Aprilie 8, 2011 @ 16:26 | Răspunde

  3. Si eu. Si eu vin cu voi, in duhul. Daca ma lasati si cu conditia sa nu deranjez. promit ca stau numai un pic.

    Comentariu de sakura — Aprilie 8, 2011 @ 16:35 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

