Mai in gluma, mai in serios… ;)

Decembrie 29, 2009

Contagiere

Filed under: d'ale_mele — Sorina @ 21:01
Tags: , , , , , , , ,

De jur împrejură-mi sufletul, pe dinăuntru, pe dinafară,

Fă cuibuş amintirilor tremurânde ale plăpândei iubiri

De mine, de tine şi de El dimpreună,

Fă-i aşternut din ieri şi mâine proaspăt apretat

Şi înveleşte-o cu molcome şi ocrotitoare adieri de Har

Şi susură-mi până în Cer înpsălmuirea,

Să-mi ajungă până la Ziua de Apoi

Şi încă un pic mai încolo,

Şi să te tu, să mă eu,

Să ne noi toţi într-Unul…


De jur împrejură-mi sufletul

Şi fă-ţi cuibuş din mâine, din iubire şi din Cer

Cu tâmple trandafirii de întrepătrunderea cu ţărâna.

Reproducerea acestui text poate fi facuta doar cu acordul meu.

2 comentarii »

  1. Sorina,

    Se simte foarte tare influenţa piroşciană! Însă simt că ar trebui să continui, să mergi mai departe în explorare, în căutarea cuvintelor potrivite pentru schimb…

    „Contagierea” e psalmică, aşa că se poate zice cu mâna pe inimă: Amin!🙂

    Comentariu de A.Dama — Ianuarie 29, 2010 @ 20:35 | Răspunde

  2. Draga prietena, cuvintele incurajatoare provenind din asemenea sursa nu pot decat sa ma onoreze!…
    Multumesc frumos! Nu stiu in ce masura voi reusi sa iti urmez sfatul dar, daca imi va sta in putinta, o voi face si… vei afla, cu siguranta…😉

    Comentariu de Sorina — Ianuarie 30, 2010 @ 17:23 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

