Mai in gluma, mai in serios… ;)

Noiembrie 15, 2009

Nu da vrabia din mana…

sparrow_vrabie Un student l-a intrebat odata pe un profesor mai in varsta de la universitate, om cu frica lui Dumnezeu:
– Cu cat timp inainte de moarte e bine sa se pregateasca omul pentru trecerea in vesnicie?
– Cu cateva minute inainte, a raspuns scurt profesorul.
Tanarul se bucura in sinea lui si adauga, plin de incredere:
– Atunci, mai am de petrecut multi ani traindu-mi viata „la maxim” si bucurandu-ma de toate placerile acestei lumi! Si, cu cateva minute inainte de moarte, ii voi cere lui Dumnezeu sa se indure de sufletul meu si sa imi ierte toate pacatele savarsite pana in acel moment.
Profesorul, zambind ingaduitor fata de atata lipsa de intelegere a mersului acestei lumi, continua:
– Stii cand vei muri?
– Sigur ca nu, nimeni nu stie cand i se va intampla acest lucru.
– Atunci, mai bine te-ai pregati de acum pentru acel moment, pentru ca se poate sa mai ai doar cateva minute pana sa mori…

2 comentarii »

  1. Sal, felicitari pentru articol.

    Vreau sa iti zic ca de astazi pot fi citit aici:

    http://claudiunitisor.wordpress.com

    O zi buna.

    Comentariu de claudiunitisor — Noiembrie 17, 2009 @ 21:59 | Răspunde

    • Multumesc de aprecieri, dar nu am facut altceva decat sa il preiau… Asa sunt eu, imi place sa impart cu prietenii mostre de intelepciune din care se pot invata lucruri utile…😉
      PS: Am actualizat si link-ul spre pagina ta. Sa iti fie intr-un ceas bun!🙂

      Comentariu de Sorina — Noiembrie 18, 2009 @ 17:01 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

