Mai in gluma, mai in serios… ;)

Octombrie 15, 2009

Ei sunt printre noi! (din pacate)

Filed under: amuzament — Sorina @ 16:09
Tags: , , , , , , , , , ,

prostieInca o data, avem ocazia sa ne minunam de „strafulgerarile intelectuale” ale unora cu care impartim aceasta planeta… Nici nu stii daca sa razi ori sa iti tragi palme…

In cazul in care un sfat v-ar ajuta sa optati pentru una dintre variante: alegeti-o pe prima! Oricum nu-i puteti ajuta in nici un fel… 😉

1. Un tip a cumparat un frigider nou pentru casa lui. Ca sa scape de cel vechi, l-a pus in fata casei cu un carton pe el, pe care scria: „E gratis! Il vrei? Ia-l acasa.”
4 zile a stat frigiderul acolo si nimeni nu s-a uitat macar la el. A inteles ca oamenii erau suspiciosi vazand ca nimeni nu le cere bani pe acel obiect, altminteri destul de scump. Asa ca a decis sa schimbe cartonul: „Frigider de vanzare – 100 ron”. A doua zi, cineva l-a furat!

2. Intr-o zi, mergeam pe plaja cu niste prieteni; cand, deodata, cineva a tipat : „Uite o pasare moarta!..” Altcineva s-a uitat in sus, spre cer, si a exclamat: „Unde, unde?”

3. Cand vizita o casa pe care voia sa o inchirieze, fratele meu a intrebat agenta imobiliara in ce directie este nordul, explicandu-i ca nu vrea ca soarele sa-l trezeasca in fiecare dimineata. Ea a intrebat, cu candoare: „Soarele rasare in nord?” Cand fratele meu i-a explicat ca soarele rasare in est de ceva timp, ea a dat din cap si a zis: „Oh, nu prea tin pasul cu lucrurile astea…”

4. Luam pranzul intr-o cafenea cand, fara sa vrem, am auzit-o pe o angajata ca vorbea despre o arsura a pielii pe care o facuse la sfarsitul saptamanii, cand mergea spre plaja cu masina. Era o enigma pentru ea cum se putuse intampla asa ceva: condusese masina decapotata dar nu ii trecuse prin minte ca soarele o va arde in timpul mersului…

5. Sora mea are in masina un fel de cutit, special pentru a taia centura de siguranta in caz ca ramane blocata din cauza unui accident. Problema e ca il tine in portbagaj…

6. Umblam cu un prieten, cand am vazut o femeie cu un cercel in nas, de care era atasat un lantisor pana la cercelul din ureche. Prietenul meu a zis: „Nu se va rupe lantul de fiecare data cand va intoarce capul?!” A trebuit sa-i explic ca nasul si urechea unei persoane raman la aceeasi distanta una de cealalta, indiferent in ce directie va intoarce capul…

7. Nu mi-am gasit bagajele in zona pentru bagaje din aeroport. Asa ca am mers la biroul de bagaje pierdute si i-am spus femeii de acolo ca bagajele mele nu au aparut. Ea a zambit calm si mi-a spus sa nu imi fac griji deoarece ea este pregatita si instruita profesional si ca sunt in maini bune. Apoi,  plina de solicitudine si afisand un zambet profesional, m-a intrebat: „A aterizat avionul dumneavoastra?”

8. Cand munceam la o pizzarie, am observat un barbat care a comandat o pizza mica la pachet. Parea sa fie singur; asa ca bucatarul l-a intrebat daca doreste sa taie pizza in 4 sau in 6 felii. A stat, s-a gandit un pic, dupa care a raspuns ca dupa o matura chibzuinta: „Lasa in 4, nu cred ca imi este destul de foame sa mananc 6 felii…”

2 comentarii »

  1. Eh, draga mea, la romani toate sunt cu putinta; inclusiv interpretarile. Pe alocuri, eu (fara sa fiu Gigi-contra) chiar vad strafurgerari intelectuale, dar sunt mai greu de patruns de un interlocutor fara simtul umorului. Nu punem la socoteala punctul 1 unde [u]nu stim cine[/u] si-a insusit „gunoiul” altuia: cineva care cunostea ambele notite sau doar pe ultima! Eu ma refer la punctul 2 unde mi se pare o gluma, nu neaparat buna, dar o gluma, unde in mod normal ceilalti ar trebui sa rada macar din politete. La 2, scuze, dar fata are o ironie mai fina decat a reusit „fratele” s-o inteleaga. Raspunsul ei este dezarmant pentru un interlocutor ca el!La fel la punctul 6 unde prietenul chiar nu sesizeaza gluma. Cat despre punctul 8: [b]A stat, s-a gandit un pic, dupa care a raspuns ca dupa o matura chibzuinta: “Lasa in 4, nu cred ca imi este destul de foame sa mananc 6 felii…”[/b] E trist, dar saracu’ om stia exact ce spune! Si nu-i nici gluma, nici prostie… E o boala a celor care de obicei trec neobservati si nu deranjeaza pe nimeni!

    Sa nu te superi pe mine, dar nu m-am putut abtine. Stii, la tine m-am obisnuit sa NU vad rautate!

    Comentariu de OmuBun — Octombrie 16, 2009 @ 14:03 | Răspunde

  2. Hopa, stai asa, ca te-ai ambalat un picut! „Hold your horses”, daca-mi ingadui…
    Prostia omeneasca nu are nici o scuza (nu ma refer aici la cei care au probleme mentale – pentru care am toata compasiunea, ci la cei lenesi la invatat si la gandit, care sunt o adevarata racila a societatii). Si – fie-mi cu iertare! – lenevirile astea ‘telectuale nu le-am inghitit niciodata si nu am de gand sa o fac nici de acum inainte! Dumnezeu ne-a dotat cu un intelect si nimeni si nimic nu ne poate scuza daca ne batem joc de el, in loc sa il utilizam ca sa intelegem ce se petrece in jurul nostru (scop in care ne-a fost dat).
    Nu stiu daca cele de mai sus sunt reale sau fictiune. E posibila oricare dintre variante. In orice caz, mi s-au parut amuzante si taaaare inclin sa cred ca, daca nu sunt reale, au cumplit de mari sanse sa devina… 😉
    Si aici nu e vorba de rautate; in cel mai rau caz, de un protest al meu impotriva celor care „polueaza” omenirea asta cu monstri nascuti de minti incleiate de nefolosinta…
    Totusi: nu face greseala sa crezi ca nu am si eu micile mele rautati; pana la urma, sunt un om si atat, cu bune si rele, deopotriva… Nimeni nu e perfect! 😉
    Cat despre suparare… o parere sincera (chiar daca nu imi este favorabila) o prefer unei minciuni frumoase si bine ticluite… 🙂

    Comentariu de Sorina — Octombrie 16, 2009 @ 15:46 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

