Mai in gluma, mai in serios… ;)

Septembrie 18, 2009

„Salveaza onoarea familiei noastre!”

Filed under: amuzament — Sorina @ 11:54
Tags: , , , , , , , , ,

tramvaiFiul unui seic arab alege sa faca politehica in Bucuresti. Dupa o luna, telefoneaza tatalui si-i spune ca a fost bine primit, se simte bine aici, un singur lucru il face sa se simta stingherit: el vine la scoala cu un mercedes ultimul tip, iar profesorii lui cu tramvaiul.
A doua zi primeste un cec de 1 000 000 dolari, cu o mentiune: „Salveaza onoarea familiei noastre, cumpara-ti si tu un tramvai!”

1 comentariu »

  1. Prima zi de scoala:
    Invatatoarea:Copii ce fapte bune ati facut in vacanta?
    Ionel:Eu doamna invatatoare am ajutat o batranica sa treaca strada.
    Vasile:Eu doamna invatatoare l-am ajutat pe Ionel sa o treaca strada pe batranica.
    Mihai:Eu i-am ajutat pe Ionel si pe Vasile sa treaca batranica strada.
    Incatatoarea:Pai de ce a fost nevoie de 3 oameni sa treaca o batranica strada?
    Mihai:Pai daca nu vroia sa treaca!

    Comentariu de Cătălina — Decembrie 8, 2009 @ 21:37 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

