Mai in gluma, mai in serios… ;)

Septembrie 15, 2009

Cu cine seman, oare?…

Filed under: amuzament — Sorina @ 16:57
Tags: , , , , , , , ,

Am gasit pe net un locsor in care zicea ca, daca iti „plantezi” o fotografie, iti vor spune cu cine te asemeni, dintre fotografiile de vedete pe care le aveau ei in baza de date. Zic: „Ia sa vedem, cum stam la capitolul asta, ca la zambet cica’s „dulce” ca Oprah…”

Zis si purces; si iata ce am aflat:

12

 

Si, ca sa fie si mai interesant, ia intrati aici si vedeti transformare!… 😉

Ehei, am zis eu bine, ca m-a scapat barza din cioc intr-o tara gresita… 😦 Daca o mai tineau puterile sa ajung(a) pana in America, altul era viitorul meu, nu-i asa?… 😉

4 comentarii »

  1. Amuzant site 🙂 Chiar m-am distrat. Daca una din pozele mele „m-a scos” aproape de… Natalie Imbruglia, iti dai seama??? Fantezia poate merge foaaarte departe 🙂 Sanatate si fericire sa ai, Sorina! Ca zimbet cald si chip frumos ti-a dat Dumnezeu 🙂

    Comentariu de compotdefructe — Septembrie 18, 2009 @ 21:26 | Răspunde

    • Cea mai mare problema a fost sa gasesc o fotografie gen „buletin”, adica din fata… Da’ m-am descurcat… 😉
      PS: asemanarea cu Natalie nu mi se pare chiar atat de aberanta, serios! 😉

      Comentariu de Sorina — Septembrie 19, 2009 @ 18:58 | Răspunde

  2. vreau si eu siteul:D

    Comentariu de laura — Septembrie 27, 2009 @ 20:47 | Răspunde

  3. Uita-te mai cu atentie la fotografii! 😉

    Comentariu de Sorina — Septembrie 28, 2009 @ 15:24 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

