Mai in gluma, mai in serios… ;)

August 31, 2009

Anti-cancer – 3 (primit pe mail)

Filed under: d'ale vietii — Sorina @ 20:16
Tags: , , , , , , , , ,

Continuare de aici si aici

cancer_la_sanLeguminoase si cereale complete: grau, orz, ovaz, mei, secara, linte, fasole, soia, seminte de in si susan
„E timpul sa redescoperim cerealele si leguminoasele”, ne indeamna studiul EPIC… „Bogatia lor in fibre participa, de asemenea, la prevenirea cancerului de colon. In sensul acesta, ar fi bine ca painea cotidiana sa fie inlocuita de sase portii de grau incoltit, consumat pe durata unei zile. Unele leguminoase (mai ales soia) prezinta un alt atu: continutul lor bogat in fito-estrogeni. Femeile asiatice, care consuma multe leguminoase inca de la varsta copilariei, sunt mult mai putin atinse de cancerul de san. Ipoteza avansata: acesti micro-constituenti sunt  capabili sa blocheze efectul estrogenilor asupra celulelor mamare. In  schimb, o posibila cauza de aparitie a cancerului de san poate fi excesul de kilograme acumulate dupa menopauza. In concluzie: puneti linte in toate salatele, mancati cu incredere soia, consumati cereale complete! Protejati-va intestinul si controlati-va greutatea!

Optati pentru o alimentatie variata
Decat sa mananci un anume aliment, mai bine consumi cate putin din toate… Si reduceti consumul de alcool! De fapt, ideea generala care s-a desprins la congresul de la Paris a fost ca nu exista atat alimente protectoare, cat un model alimentar preventiv, inspirat din modelul mediteranean. Si anume: legume stropite din belsug cu ulei de masline.
Un alt principiu recomandat priveste alimentele proaspete si crude, netrecute prin foc. Favorizati, deci, salatele de legume, condimentate cu ierburi aromate, si fructe de toate gusturile si culorile.

Activitatea fizica reduce riscul cancerului de san.
O a doua surpriza a congresului de la Paris a fost confirmarea prin studiu a incidentei deosebite pe care sportul, miscarea in general, o are in stoparea diverselor tipuri de cancer. Prin urmare, specialistii recomanda includerea lor in viata cotidiana. Nici o zi fara plimbare in aer liber, fara cateva minute de gimnastica sau de alergat!

Anunțuri

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com.

%d blogeri au apreciat asta: