Mai in gluma, mai in serios… ;)

Martie 3, 2009

Motive de recunostinta pentru mama (tot e pe aproape Ziua Femeii ;) )

mama_si_copilul_de_tonitza1. Mama m-a invatat SA APRECIEZ O TREABA BINE FACUTA: „Daca vreti sa va omorati intre voi, mergeti afara! De-abia am  terminat de facut curat.”
2. Mama m-a invatat CE ESTE RELIGIA: „Roaga-te sa iasa pata aia de pe covor!”
3. Mama m-a invatat CE ESTE LOGICA: „Pentru ca asa am zis eu, de-aia!”
4. Mama m-a invatat MAI MULTA LOGICA: „Daca o sa cazi din leagan si iti rupi gatul, nu te mai iau cu mine in oras!”
5. Mama m-a invatat CE ESTE IRONIA: „Plangi in continuare, si o sa-ti dau eu motive pentru care sa plangi!”
6. Mama m-a invatat CE ESTE CONTORSIONISMUL: „Uita-te la murdaria de pe ceafa ta!”
7. Mama m-a invatat CE ESTE VREMEA: „Camera ta arata de parca a trecut o tornada prin ea.”
8. Mama m-a invatat CE ESTE IPOCRIZIA: „Daca ti-am zis o data, ti-am zis de un milion de ori: Nu exagera!”
9. Mama m-a invatat despre CICLICITATEA VIETII: „Eu te-am facut, eu te omor!”
10. Mama m-a invatat despre SCHIMBAREA COMPORTAMENTULUI: „Nu te mai comporta ca taica-tau!”
11. Mama m-a invatat CE ESTE INVIDIA: „In lume sunt milioane de copii mai putin norocosi care nu au  parinti la fel de buni cum ai tu.”
12. Mama m-a invatat CE ESTE ASTEPTAREA: „Asteapta numai, pana ajungem acasa!”
13. Mama m-a invatat CE ESTE UMORUL:  „Cand o sa-ti tai degetele de la picioare jucandu-te cu masina de
tuns iarba, sa nu alergi plangand la mine!”
14. Mama m-a invatat CUM SA DEVIN UN ADULT: „Daca nu mananci legume, nu o sa cresti niciodata.”
16. Mama m-a invatat CE ESTE GENETICA: „Esti leit taica-tau.”
17. Mama m-a invatat CE ESTE INTELEPCIUNEA: „Cand o sa fii de varsta mea, o sa intelegi.”
17. Mama m-a invatat CE ESTE JUSTITIA: „Intr-o buna zi, o sa ai si tu copii. Si sper ca vor fi exact ca tine!”

(Sper ca v-ati prins ca e primit pe mail, nu e compus de mine, pentru mama mea! 🙂 )

3 comentarii »

  1. Am ris de una singura…ar trebui sa spunem fiecare cite din frazele de mai sus le-am auzit in copilarie…eu cred ca le-am auzit pe toate…

    Comentariu de Rodica Botan — Martie 5, 2009 @ 07:33 | Răspunde

  2. This makes two of us! 🙂

    Comentariu de Sorina — Martie 6, 2009 @ 11:06 | Răspunde

  3. mie mi se pare ca acest text este o ironie la adresa mamei.
    adica cel care l-a compus a avut probleme cu mama, sau nu stiu de ce o ia asa de rau…

    oricum…e cel mai nesimtit text pe care l-am auzit, chiar daca nu contine vorbe murdare, injuraturi, si ale cele, e cel mai nesimtit text pe care l-am citit

    Comentariu de Jeni — August 10, 2009 @ 09:33 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

