Mai in gluma, mai in serios… ;)

Februarie 27, 2009

Zdrentuiri…

tristeteTristetea imi macina sufletul, precum talazurile, taria stancilor care sunt suficient de neghioabe, sa li se impotriveasca… Durerea necrutatoare poate naste monstri de violenta si ridicare a mainii impotriva lui Dumnezeu… Lacrimile isi intiparesc urmele sandalelor in damburile neslefuite ale pielii, marcandu-si trecerea si ducerea la vale cu santuri adanci de scurgere… Ecourile destramarii sufletului sub fortele sadice ale durerii tasnesc spre in afara eului, eliberandu-se cu lacrimi sangerii spre adancimile cerului catre care imi ridic privirile incetosate de revarsari cu gust de ocna… Strigarea neputintei imi sfasie creierul, spintecandu-mi intelegerea cu taisul de bisturiu al obsedantei intrebari: „De ce?!”…
Si – pentru a cata oara, oare?! – imi inchin gandurile si sufletul si trupul in fata Celui caruia ii datorez insasi existenta mea, rememorand cine suntem, fiecare dintre noi… si ii multumesc cu lacrimile si durerea nestavilite, inghitindu-mi pe nemestecate nedumeririle si rascularea inimii… si ma inclin pana la pamant, cu un colt al crucii de purtat scrijelind Pamantul-mama si provocandu-i lacrimari…

3 comentarii »


  1. e pe alese.:)))

    Comentariu de starsgates — Martie 1, 2009 @ 12:06 | Răspunde

  2. Multam’ fain de martisoare, stargates! Le invit pe toate vizitatoarele sa se serveasca!🙂

    Comentariu de Sorina — Martie 1, 2009 @ 17:23 | Răspunde

  3. Reblogged this on Mai in gluma, mai in serios…😉 and commented:

    Wow! Eu am scris asta?!…🙂

    Comentariu de Sorina — Mai 3, 2015 @ 09:38 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

