Mai in gluma, mai in serios… ;)

Februarie 26, 2009

Marketing!

heaven1Am citit un banc care m-a facut sa ma gandesc cu amaraciune la cati oameni se lasa amagiti de elemente de suprafata, anume create pentru a-i determina sa faca alegeri gresite… Valorile efemere au luat locul celor morale, privim numai spre clipa de fata uitand de perspectiva, cautam lucrurile cu pret mic fara sa ne gandim la concordanta calitate-pret…

Un om muri; ajunse in fata Sfantului Petru care ii oferi posibilitatea sa vada cum e atat in rai, cat si in iad.
In rai, totul era alb, frumos, cu un fundal sonor pe muzica de Bach, ingerasi, norisori… O fericire … ”monotona”.
Cand s-a dus in iad, a fost intampinat ca-n Hawaii, cu fete frumoase, ghirlande de flori, ritmuri vioaie, mese intinse, voie buna, distractie. Pana si Scaraotchi arata ca un tanar brunet, simpatic, care era sufletul petrecerii!
– Aici e de mine! si-a zis omul.
Si a cerut Sfantului Petru sa-l “repartizeze” in “fericirea iadului” (Doamne fereste, sa fie la el, acolo!). Sfantul Petru l-a intrebat de 3 ori daca e foarte sigur de alegerea sa. Omul chiar a insistat!
Cand a ajuns la poarta iadului… stupoare: fetele disparusera, la fel si muzica, ghirlandele si veselia. Niste draci urati, negri, musculosi, l-au luat pe sus si… drept la cazan cu el! Fum, pucioasa, urlete, suferinta.  Iad curat!
Cand omul l-a intrebat pe marele tartor cum de s-a schimbat totul la 180 de grade, atat de repede, acesta i-a raspuns:
– Marketing, frate! Ce-ai vazut mai inainte era doar reclama!

3 comentarii »

  1. Bancu’ e de nota 6 din 10 ,as spune! (marketingul nu inseamna doar reclama, este o abordare puerila, a celor care habar nu au ce implica asta. Sau a contabililor, cei mai mari dusmani ai celor de la marketing…🙂 )
    Altfel, de acord cu ceea ce apare inainte de banc.

    Comentariu de Dragoş Sorin Nicula — Februarie 28, 2009 @ 12:55 | Răspunde

  2. Hei, DSN-ule, sa n-o luam chiar asa in tragic! E, totusi, doar un banc! Nu o prezentare a conceptului de marketing…😉 Cat despre „contabilitatea – dusmanul major al marketingului” – cam ai dreptate (stii tu ceva!🙂 )

    Comentariu de Sorina — Februarie 28, 2009 @ 14:01 | Răspunde

  3. Nu am luat’o chiar „atat de in serios” precum pare.🙂 Am inteles ca era doar un banc, cred ca imi amintesc si eu unul pe aceeasi tema, ceva cu vizita directorului de marketing al Coca-Cola la Vatican!…
    In privinta relatiei contabilitate – marketing, am o matusa contabila, si de asta spuneam ce spuneam… Glumesc desigur, am si alte motive.

    Comentariu de [D][S][N] — Martie 16, 2009 @ 21:08 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

%d blogeri au apreciat asta: