Mai in gluma, mai in serios… ;)

Ianuarie 19, 2009

M-am lasat de…

Filed under: amuzament — Sorina @ 21:43
Tags: , , , , , , , , , , , , ,

smoking1Acum cincisprezece zile, am citit ca fumatul te poate ucide. A doua zi, m-am lasat de fumat.

carne1Acum douasprezece zile, am citit ca, daca e consumata in exces, carnea te poate ucide. A doua zi, m-am lasat de mancat carne.

blue-drinkAcum opt zile, am citit ca bautura te poate ucide. A doua zi, m-am lasat de baut.

soldati_femeiIeri, am citit ca femeile te pot ucide. Azi dimineata, m-am lasat de citit !!!

9 comentarii »

  1. :))))
    Deci cititul dăunează grav…:))))

    Comentariu de starsgates — Ianuarie 20, 2009 @ 08:12 | Răspunde

  2. Mie imi vine sa ma las de lucru. In fiecare weekend realizez ca viata acasa e mult mai placuta…Numai ca daca nu lucrez n-o sa fie rost nici de mincare…si fara mincare…nici calul tiganului n-a rezistat; ca pe cind s-a obisnuit cu postul negru…zice-se ca ar fi dat ortu popii!!!

    Comentariu de Rodica Botan — Ianuarie 20, 2009 @ 08:44 | Răspunde

  3. Taaare ma tem ca as avea aceeasi soarta, ca si calul, daca m-as lasa de mancat!…😉 Prietenii (si nu doar ei🙂 ) stiu de ce…🙂

    Comentariu de Sorina — Ianuarie 20, 2009 @ 21:18 | Răspunde

  4. feministoooo! 🙂

    Comentariu de almanahe — Ianuarie 20, 2009 @ 21:48 | Răspunde

  5. Nu raspund la provocari!!!🙂

    Comentariu de Sorina — Ianuarie 20, 2009 @ 21:50 | Răspunde

  6. Mi-a povestit un coleg despre un cunoscut de-al său care, bolnav fiind, a ajuns la doctor. Analize, investigaţii,…chestii de-astea. La urmă, doctorul îi cere să se lase urgent de ţigări, pt că inima sa va ceda şi va muri. La care omul a răspuns că mai bine moare, decât să lase ţigările! Şi a murit!

    „Amor” mortal!

    Comentariu de Alex — Ianuarie 20, 2009 @ 22:52 | Răspunde

  7. Alex, fiecaruia dintre noi i s-a dat dreptul (inca de la nastere) sa isi decida soarta: in ce priveste sanatatea, credinta, prietenii, cariera etc. Acel om a ales; din punctul lui de vedere, alegerea a fost cea corecta; din cate inteleg, punctul tau de vedere este diferit; dar decizia i-a apartinut in intregime si el si-a asumat (prin ea) urmarile… ceea ce s-a si intamplat…😦
    In fiecare zi, fiecare dintre noi ia decizii privind viata personala; din punctul de vedere al fiecaruia, consideram ca deciziile sunt corecte; dar, daca sunt ori nu asa, doar timpul o poate dovedi…😉

    Comentariu de Sorina — Ianuarie 26, 2009 @ 16:40 | Răspunde

  8. si eu…suntem 2;;)

    Comentariu de Andreea Vaas — Februarie 4, 2009 @ 21:07 | Răspunde

  9. Andreea, si tu… ce?! Daca tu esti a doua, cine e primul? Ca suntem mai multi…😉

    Comentariu de Sorina — Februarie 5, 2009 @ 16:47 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

